במוקד 100 של המשטרה התקבל לאחרונה דיווח מנערה המתגוררת בצפון הארץ שסיפרה שערבים חטפו את חברה שלה ונעלמו איתה מהמקום.

הנערה, בת 15 השוהה במוסד לנערים חוסים, הפכה למוקד סריקות של המשטרה שפתחה בחיפושים רבות על מנת לאתר את החברה החטופה והצליחו לאתר את הרכב בו נחטפה על ידי 2 צעירים מהיישוב לקיה בנגב ולאחר שנלקחה לבדיקות רפואיות התברר כי אכן עברה פגיעות קשות וחמורות על ידי שני הצעירים.

בין היתר במהלך הבדיקות נמצאו ראיות מחרידות ולאחר דיון בנוגע להארכת מעצרם של החוטפים הוחלט להשאיר אותם להאריך את המעצר עד יום חמישי הקרוב, ובינתיים במשטרה ממתינים לתוצאות בדיקות נוספות בדרך להגשת כתב אישום נגד שני הצעירים שחטפו והתעללו בנערה.

בשנים האחרונות היו מספר מקרים של חטיפות נערות מאזורים שונים ברחבי הארץ ונראה שעדיין יש מי שלא מבינים שמדובר בפשיעה שהיא גם לאומנית בנוסף להכל, והמחבלים מצליחים לפתות את הנערות באמצעים שונים ובמהירות. לאחר שהן נופלות ברשתם של המחבלים הערבים, כל המקרים מסתיימים בצורה אכזרית, חלקם גם ברצח כפי שאירע מספר פעמים לאורך השנים.

ח"כ אלמוג כהן התייחס לפרשה: "המקרה המזעזע של אונס הנערה בסיכון בנגב הוא תמצית כל הרוע הטהור שקיים בעולם. אני דורש מהשב״כ לחקור את הנושא הזה בעבירות על רקע לאומני, ומבית-המשפט שלא לרחם עליהם אלא להשית עליהם עונשים כבדים. העצוב הוא שלאחר ה 7 לאוקטובר מדינת ישראל לא משכילה ליצור מאזן-הרתעה ראוי למחבלים מסוג זה'.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן