מכנסי הבד של הבאבא סאלי ושטר כסף מוצעים למכירה

מכנסי בד קודש של גדול המקובלים בדורות האחרונים, האדמו"ר רבי ישראל אבוחצירא – ה'בבא סאלי' מוצעים כעת למכירה פומבית בבית המכירות Winner'S ביום ראשון, בתאריך 23.2.25 בשעה 20:00.

את מכנסי הבד עטה בבא סאלי במשך שנים רבות על גופו הטהור ממש, ללא שום חציצה, כמאמר הגמרא על מכנסי הכהונה (יומא כג:) "מנין שלא יהא דבר קודם למכנסים – שנאמר ומכנסי בד ילבש על בשרו".
כמו כן, מוצע למכירה גם שטר כסף מבורך בערך של עשרה שקלים שהתקבל מידיו הטהורות של סידנא 'בבא סאלי. זהו שטר לברכה ושמירה שהתקבל מידיו הקדושות של הצדיק המלוב"ן, פועל הישועות סידנא 'בבא סאלי' – רבי ישראל אבוחצירא ממרוקו. את השטר קיבל נער בשם …. לכבוד הבר מצווה שלו וכך הוא כתב על גבי השטר וחתם את שמו.

את מכנסי הבד קיבל מאת הבבא סאלי כסגולה לשמירה והצלחה, המשב"ק המיתולוגי רבי אליהו אלפסי, שהיה משמשו הנאמן של הבבא סאלי במשך 14 שנים תמימות וממש לא זזה ידו מתוך ידו. ידוע שבבא סאלי התבטא אודותיו בחביבות יתירה ואמר לו "אם הייתי יכול לקשור אותך עם רצועות התפילין שלא תזוז ממני הייתי עושה זאת".

גדולי החסידות גילו את גודל הקדושה הטמון בחפצי הצדיקים וכלי תשמישם ושבכוחם לפעול ישועות. מספרים בשם הרה"ק רבי מרדכי מנעשכיז זי"ע שאמר שבכלי שנתן לו רבו הרה"ק רבי מיכל מזלאטשוב זי"ע בזו הכלי יש לו כח לעשות נסים ונפלאות (דברי בינה, דף מז). מקור הדברים לחשיבות כלי תשמישו של הצדיק מובא כבר בשם ה'בעל שם טוב' הקדוש, על ידי נכדו בעל דגל מחנה אפרים (בפרשת בא): 'שכל מה שיש לאדם הן עבדיו ומשרתיו ובהמותיו ואפילו כל הכלים שלו כולם הם ניצוצות שלו השייכים לשורש נשמתו'. ואף ה'חתם סופר' שאינו נמנה על החסידים כתב בפרשת תולדות: משמע בירושלמי דמלבושיו של אדם נאצלים מקדושתו של הלובש והלובש אותם אחריו יאצל עליו מאותו רוח לטוב ולמוטב, בסוד אשר ילבשם תחתיו מבניו.
זהו חפץ קדושה אישי ביותר, אותו כאמור לבש בבא סאלי על גופו הטהור ממש ללא שום חציצה, והוא מסוגל לשפע פרנסה (מידת היסוד), לזיווגים (שהרי מכנסי כהנים מכפרים על ג"ע), לרפואה ולשמירה.
מצורף אישור חתום מאת הרבנית סימא אלמנת המשב"ק המיתולוגי ר' אליהו אלפסי.

רבי ישראל אבוחצירא [תר"ן-תשמ"ד 1889-1984], בנו של רבי מסעוד רבה של תאפיללת (מרוקו), ונכדו של הצדיק בעל ה'אביר יעקב'. כיהן כרבה של ארפוד שבמרוקו. בערוב ימיו עלה לארץ ישראל וקבע את מקום מושבו בעיירה נתיבות. התפרסם כקדוש עליון, וחולל מופתים וניסים כאחד מן הקדמונים. מברכותיו לא נפל דבר והיו מתקיימות כלשונן. היה מקובל על כל העדות והחוגים, אשכנזים וספרדים, וכולם העריצו אותו. מאות ואלפים הגיעו להתברך מפיו ולהיוושע, ביניהם היו גדולי הרבנים והאדמורי"ם ששיחרו לפתחו.

אהבתם? שתפו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות