מסכימים? ההישג האדיר של רדיו 103fm

קרדיט צילום: 103 fm

ממשיכים להוביל: רדיו 103fm שומר על מעמדו כרדיו האזורי־ארצי המואזן בישראל – כך עולה מסקר טי.ג'י.איי לסיכום השנה החולפת, שפורסם הבוקר (רביעי). על פי הסקר, לרדיו 103fm יש 8.3 אחוזי האזנה, והוא נמצא במקום הראשון מבין כלל תחנות הרדיו האזוריות.

ב־103fm ביצעו בשנה החולפת כמה שינויים משמעותיים בלוח השידורים: התחנה גייסה את אייל ברקוביץ', המגיש מדי יום לצד אראל סג"ל וכן את תוכנית הספורט לסירוגין. כמו כן צורף לתחנה העיתונאי שי גולדן, כמגיש יומן הערב של התחנה לצד פרופסור אריה אלדד. ב־103fm ממשיכים לבסס גם את תוכנית הצהריים החדשה, 'שניים עד ארבע' עם רון שלום ויואב כהן, ובהשתתפות פרלה דנוך וקומיקאים מובילים נוספים.

לפי הסקר, תוכניתם המשותפת של סג"ל וברקוביץ' הכפילה את כוחה, ומאזינים לה קרוב ל־170 אלף מאזינים מדי יום. כמו כן, עלייה משמעותית בהאזנה נרשמה לרצועת השיחות עם מאזינים, שאותה מגישים גיא פלג, אראל סג"ל, רון קופמן וברק סרי. עוד זינקו בהאזנה: תוכנית הספורט בהובלת קופמן וברקוביץ', התוכנית 'שניים עד ארבע' ותוכניות הייעוץ הוותיקות, המשודרות ביום שישי, בין השאר של התזונאית ד"ר מאיה רוזמן.

במקביל, נרשמה עלייה של ממש בצריכת תכני הדיגיטל של התחנה. מהנתונים עולה, בין השאר, כי יש זינוק של 43.4 אחוזים בהשמעת קטעי AOD באתר וביישומון 103fm בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. מספר ההאזנות לתכני הרדיו באונליין מתקרב לחצי מיליארד בשנה, נתון שיא של כל הזמנים. לשידור החי של 103fm האזינו בדיגיטל בלבד יותר מ־75 מיליון פעמים בשנה החולפת. עלייה נרשמה גם במספר העמודים הנצפים באתר וביישומון הרדיו – יותר מ־40 מיליון צפיות בתכנים המועלים מסביב לשעון מכל שידורי התחנה והפודקאסטים של 103fm.

ברשתות החברתיות נרשמה עלייה משמעותית בתפוצה בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובטיקטוק.

כך, בפייסבוק, חל זינוק של ממש בתפוצה עם 762 אלף משתמשים מראשית השנה, כמעט פי ארבעה מהחציון השני של 2024. מתחילת השנה נרשמו יותר מ־25.5 מיליון צפיות ברשת זו בלבד.

בטיקטוק – מספר הצפיות בתכני הווידאו של 103fm הוכפל: 6.8 מיליון צפיות בחציון הנוכחי לעומת 3.1 מיליון בחציון הקודם. רמת המעורבות של הגולשים האמירה: 242 אלף לייקים, תגובות ושיתופים נרשמו במחצית השנה האחרונה – וזאת לעומת 126 אלף בתקופה המקבילה.

לצד השידורים באוויר ובדיגיטל, תכני 103fm מועברים בשנה האחרונה גם בערוץ הטלוויזיה 'וואלה פלוס' וזוכים לחשיפה רבה נוספת. כמו כן, התכנים עולים באופן תדיר לאתר 'מעריב', וזוכים שם לחשיפה נוספת של מאות אלפי קוראים.

גם צריכת הפודקאסטים מבית 103fm זינקה בחציון האחרון ב־173 אחוזים. בראש הרשימה נמצאת סדרת הפודקאסטים 'בקיצור', המביאה את עיקרי התוכניות היומיות המובילות של 103fm. כמו כן בלטו בהאזנה סדרות הפודקאסטים 'שיחות בגן עדן', 'המוסדניק', ו'הפסקת פרסומות'.

סקר טי.ג'י.איי נערך משנת 1998 והתוצאות מתפרסמות פעמיים בשנה. בחברת קנטאר מדיה, המבצעת את הסקר, ציינו כי שיעור ההאזנה הכללי לרדיו פחת בתקופה החולפת. כמו כן, בוצע עדכון בנתוני הלמ"ס, המהווים בסיס לשקלול נתוני הסקר. "שינויים במקדמי שקלול והערכת גודל האוכלוסייה הנם ברי השפעה על הממצאים הסופיים ובהתאם גם בהשוואת ממצאי הסקר לתקופות קודמות", ציינו בחברה.

הסקר מבוסס על מדגם מייצג של מרואיינים במגזר היהודי בגילי 18+, המשקפים אוכלוסייה בשיעור של כ 4.819 מיליון נפש.

אהבתם? שתפו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן