דרמה של ממש התרחשה בימים האחרונים בעיר אילת, האב השכול רפי ארווס, אביו של חלל צה"ל שי הי"ד שנרצח במהלך מלחמת חרבות ברזל כאשר הגן על המולדת.

האבא רפי פעיל מאוד ברשתות החברתיות, שי בנו הוא בנו יחידו וכל עולמו, מידי יום עולה רפי אל חלקת הקבר בחלקה הצבאית בחולון, מנקה את הקברים, שותף, גוזם, מדליק נרות נשמה לכלל החיילים הקבורים בחלקה ומרגש מידי יום עשרות אלפי צופים ברשתות החברתיות.

מאז החל האב רפי לפרסם את זכרו של בנו שי בכל דרך, האב העלה בעמוד הטיקטוק שלו סרטון בו הוא תולה שלט בעיר אילת, אממה, יום לאחר מכן האב שיתף את הגולשים ואמר: "תתבישו לכם עיריית אילת, שלט לזכרו של הבן הגיבור שלי הורדתם בזכותו אתם חיים כאן".

עוד הוסיף האב: "למה את שלטי החטופים לא הורדתם ורק את השלט לזכר הבן שלי הורדתם? תתבישו".

מטעם עיריית נמסר בתגובה: "אנחנו כואבים את כאבו של האב ואת כאבם של כל משפחות החללים והחטופים. העיר אילת שהיתה העורף האיתן של מדינת ישראל קלטה מהיום השני למלחמה ובמהלך השבועות הראשונים למעלה מ 60 אלף אזרחים מפונים ומתפנים".

"לעניין השלט נציין, כי משום הרגישות הגבוהה אנו מאפשרים לתלות שלטים על גדרות ברחבי העיר משום הזדהות כנה ועמוקה עם כאב המשפחות. במקרה הזה, השלט נתלה בתוך כיכר על צמחים ותוך קשירת חבלים לעצים. אני בטוחה שאם היה לנו קשר לאב, היו יוצרים איתו קשר לפני. באשר לכיכר מדובר בכיכר שהקדישה העירייה לזכר חללי מלחמת חרבות ברזל והיא עתידה להיחנך במסגרת אירועי 7.10 שיכללו גם עצרת עירונית בערב. אני אשמח לקבל את מספר הטלפון של האב ולהסביר לו את העניין".

קרדיט צילום: מתוך הטיקטוק של רפי ארווס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן