לקראת ט"ו באב, נועה ארגמני, שחולצה במבצע ארנון משבי חמאס, העלתה היום (ראשון) סטורי שבו כתבה לבן זוגה, אבינתן אור, שנותר בשבי חמאס.

"כל שנה היית מביא לי זר פרחים ומספר לי סיפור נחמד על מה זה בעצם ט"ו באב", כתבה ארגמני. "איך בעבר הבנות היו לובשות לבן ויוצאות לרקוד בכרמים בשילה לצד ירח מלא על מנת למצוא חתן".

"ט"ו באב מסמל יופי ואהבה", היא המשיכה ובירכה: "ט"ו באב שמח אהבה שלי, מאחלת לנו עוד המון נשיקות וימי אהבה ביחד, לא בנפרד".

לפני כחודש כתבה ארגמני, שחולצה ב"מבצע ארנון" משבי חמאס, לאבינתן: "תמיד הבטחתי לך שנכבוש את העולם ביחד, שנזדקן ביחד, שאהיה לצדך בטוב וברע. באותו רגע ב-7 באוקטובר נלחמתי עד הרגע האחרון כדי שנוכל לעבור הכל ביחד, זה לצד זו. לצערי אלו היו הדקות האחרונות שבהן ראיתי אותך וכל אחד מאיתנו נחטף למקום אחר".

"אני עדיין לא מצליחה לתפוס את זה שעכשיו אני פה ואתה, אהוב שלי עדיין שם, חי כל יום בפחד אינסופי. בניגוד לאלפי האנשים שנרצחו או נהרגו, אותך עדיין אפשר להציל", הוסיפה.

"כמוך יש עוד אנשים שרק מחכים שמישהו יחזיר אותם הביתה. בדיוק כמו שאני חיכיתי כל הזמן שהייתי שם. אני מבטיחה לך שאני אעשה הכל על מנת להשמיע את קולם של 115 החטופים שעדיין שם, כדי להחזיר את כולם, להציל עכשיו כל עוד אפשר את כל אלה שעוד נותרו בין החיים, ולהחזיר גם את אלה שכבר אינם בין החיים לקבורה במולדתם. אסור לנו לשכוח שהזמן אוזל, צריך להחזיר אותם הביתה לפני שיהיה מאוחר מדי", סיכמה.

תגובה אחת

  1. אמן ואמןן
    יישר כחך,,מרגש ומחזק מאוד..
    נמשיך להיתפלל ולבקש….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן