ציר פלדלפי הוא לא הציר המרכזי להברחת הנשק לחמאס. את מרבית הנשק קיבל חמאס בתקופת שלטון האחים המוסלמים במצרים. ההעברה בוצעה דרך מעבר רפיח. מעל הקרקע. את רכבי הטיוטות שטבחו בתושבי שדרות ואופקים הביא החמאס דרך נמל אשדוד והם הועברו דרך מעבר כרם שלום. את המנהרות בעזה בנה החמאס את הבטון הם קיבלו מישראל דרך מעבר כרם שלום.

 

את הרקטות והטילים בנו במחרטות בעזה ובח'אן יונס. את המחרטות קנו בישראל ממפעלים שנסגרו או התחדשו. המכונות הועברו כפסולת ברזל לעזה. שם החמאס הפך אותם למכונות ליצור טילים. הם לא הגיעו דרך פלדלפי.את ציר פלדלפי אפשר לחסום בכמה דרכים. בראש ובראשונה בחומה תת קרקעית בעומק של עשרות מטרים. לחיילים מעל הקרקע יש השפעה מוגבלת בסיכול.

הציבור כנראה כבר שכח את מחיר הדמים שישראל שילמה בציר המוות הזה. כולם זוכרים התמונה שצילם שבהם נראו חיילים בזחילה מחפשים בציר פלדלפי את פיסות הבשר של חבריהם שהתפוצצו ממטעני החמאס.

כלי נשק ומסתננים מגיעים מאיראן ישר לג׳נין, טול כרם, שכם ורמאללה. איראן פתחה סניף קדמי בלב ישראל. לא שלוש דקות נסיעה משדרות. אלא שתי דקות נסיעה מעפולה, כפר סבא, בת חפר, ראש העין הוא רוה"מ נתניהו לא הסביר לנו מה הוא הולך לעשות בנדון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן