אמש (שלישי) הותר לפרסום כי כטב"ם חיזבאללה פגע בביתו של ראש הממשלה ורעייתו בקיסריה. על פי הדיווח, אותו כטב"ם פגע במבנה וגרם לנזק בחלון של חדר השינה. אותו אירוע דרמטי עורר הדים וגרר תגובות רבות מצד אנשי תקשורת מוכרים.

ניר דבורי

בתוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, העיתונאי יותם זמרי מתח ביקורת חריפה על ערוצי הטלוויזיה המתחרים, קשת 12, רשת 13 וכאן 11. "למאיר אריאל היה את המשפט של 'בסוף כל משפט שאתם שומעים בעברית יושב ערבי עם נרגילה'. בסוף, בכל איש טלוויזיה בערוצים 12, 13 וחלק גדול מ-11, מסתתר גוזל קפלניסט קטן שמת לצאת", כך אמר יותם זמרי בתוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים". דבריו של העיתונאי יותם זמרי זכו למחיאות כפיים סוערות מצד הקהל שנכח באולפן.

יותם זמרי – צילום מסך ערוץ 14

ניר דבורי: "פרסום אירוע הכטב"ם ייתן לגיטימציה לדרישות לשיפוץ מעון ראש הממשלה" | זמרי בפטריוטים: "אנשים רואים אותו כאיש שמשדר מחוץ למשחק – אבל גם בו מסתתר הגוזל הקפלניסט".

בהמשך דבריו, זמרי הזכיר את ניר דבורי, ראש הדסק לענייני צבא וביטחון של חדשות 12. במהלך תוכנית הטלוויזיה הפופולרית, צוין כי כאשר דבורי התייחס להחלטה להתיר לפרסום כי כטב"ם פגע בבית ראש הממשלה ורעייתו בקיסריה, הוא אמר: "פרסום האירוע ייתן לגיטימציה לדרישות שיפוץ מעון ראש הממשלה".

בעקבות כך, דאג יותם זמרי לעקוץ את כתב הצבא והביטחון של חדשות 12 ואמר: "תבינו כמה אנשים רואים את ניר דבורי, שמצליח לשמר לעצמו איזו תווית של כאילו איש מחוץ למשחק הזה, מה שנקרא מבוגר אחראי.

קרדיט צילום: צילום מסך ערוץ 12

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן