מותג משקפיי השמש והראיה Cattleya מבית אופטיקנה משיק את קולקציית חורף 2026-2025 בקמפיין עוצמתי ומלא נחשקות בהובלת הפרזנטורים עומר אדם ויעל שלביה שעד לא מזמן היו הזוג הכי לוהט בישראל.
עבור צילומי הקמפיין הוקם מסלול תצוגה בו הוצגו לוקים שונים, בהשראת טרנדי החורף לשנת 2026 על פי בתי האופנה בעולם: סקין – צבעי גוף, אוברסייז, משבצות, רטרו, שחור-לבן ועוד. כל לוק מספר סיפור וכל זוג משקפיים הופך לאמירה. עם Cattleya כל אחד צועד על מסלול התצוגה הפרטי שלו.
קאטליה ממשיכה לשלב בין עיצוב עילי, נוחות מקסימלית וחומרי גלם איכותיים תוך מיצובה כחוצת קהלים והיותה מציעה מחיר נגיש מאד לצרכן. קאטליה נמכרת בבלעדיות בכל סניפי רשת אופטיקנה, בחנות הדגל של קאטליה בקניון מול הים אילת, ובדוכני הרשת: בקניון אייס מול אילת, בקניון עופר הגדול פתח תקווה, גרנד קניון באר שבע, הקריון בקריית ביאליק, ובקניון הזהב בראשון לציון.
רשת דוכני קאטליה ממשיכה לצמוח ולהתרחב בעקבות ההצלחה, גידול במכירות ואהדת הקהל למותג. לאחרונה פתחה הרשת דוכן חדש בקניון עופר רחובות ובקרוב עתידה להיפתח חנות קאטליה במתחם ביג פאשן גלילות שתציג מגוון רחב של דגמי שמש וראיה.
בנוסף, הרשת צפויה לפתוח דוכנים נוספים בלוקשיינים חדשים במהלך ששת החודשים הקרובים.