פרסום ראשון: מזה תקופה ארוכה מתנהל מאבק ציבורי נרחב כלפי הזמרת הערבייה דלאל אבו אמנה, כזכור ב- 7.10 אבו אמנה הביעה תמיכה בתומכי טרור ונעצרה לחקירה אך משום מה החקירה בענינה לא הגיעה לכדי כתב אישום והיא שוחררה.

מאז החלו תושבי עפולה להגיע סמוך לבית בו היא מתגוררת יחד עם בעלה ד"ר עבאסי סגן מנהל בית החולים בעפולה ולקיים משמרות תפילה להצלחת חיילי צה"ל ומחאה כנגד דבריה.

עיריית עפולה אף שינתה את שם הרחוב בו היא מתגוררת לרחוב צה"ל ראש העיר אבי אלקבץ אף הגיע בעצמו והשתתף בהפגנות ליד ביתה ומול בית החולים העמק.

לכתבנו נודע שד"ר עבאסי הגיש תלונה נגד מספר תושבי מהעיר בטענה שהם נכנסו לביתו, חדרו לו לפרטיות, עקבו אחריו וחיבלו לו ברכוש. הבוקר נחקרו מספר תושבים ותושאלו על הטענות, לטענתם הם מעולם לא נכנסו לתוך ביתו של עבאסי ולא עקבו אחריו, ישנם מצלמות במקום שמתעדות זאת, הם אכן סולדים מפעילותו ומפעילות אשתו והם בצורה דמוקרטית באים ומוחים עך כך.

השאלה הנשאלת היא האם ד"ר עבאסי מנסה להלך איימים על מובילי התפילות והמחאה? בתוך כך משטרת ישראל הרחיקה את המתפללים למשך 7 ימים מביתו של עבאסי ו -30 ימים נוספים אזור להם ליצור קשר עימו.

קרדיט צילום: רשתות חברתיות

4 Responses

  1. ביזיון בושה וחרפה למדינה עבאסי ואשתו צריכים לעוף מהעיר היהודית

    1. בושה שהיא עדיין מחזיקה דרכון ותעודת זהות כחולה , ובושה שעדיין הוא סגן מנהל ביה״ח , אנחנו חוששים לקבל טיפול לא הולם ממנו ..

  2. בושה וחרפה שהמשטרה נותנת יד בדבר
    כל החברים המדהימים שלי אל דאגה אנחנו נמשיך להגיע יום יום ולהזכיר להם שהם לא מרתיעים ולא מפחידים אף אחד
    נמשיך יום יום ללכת ולהזכיר להם מי אנחנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן