פיגוע ירי נוסף לעבר היישוב גן נר שבגלבוע, זה הארוע השלישי תוך מספר ימים בגיזרה. פיגוע הירי מעורר דאגה רבה בקרב התושבים באזור שמדווחים על חשש כבד לנוכח אירועי ה- 7 באוקטובר והפחד שזה יגיע גם אליהם.

מהתיעוד שהגיע לידינו נשמעים צרורות רבים שנורים לעבר היישוב, ארוע שבקלות יכול להפוך לפגיעה ממשית בחיי אדם, הירי בוצעה ככל הנראה מהיישוב ג'אלמה הסמוך, כוחות צה"ל הוזעקו למקום ונתנו הנחייה שלא להתקר נזכיר שרק ביום שבת האחרון בוצע פיגוע ירי נוסף כלפי היישוב פגיעה אותרה בבית וגרמה לנזק קל לרכוש.

חבר המועצה האזורית גלבוע מרדכי בצ'ראוי תוקף בחריפות את ההפקרות ואוזלת היד: "אני מגנה בכל תוקף את הפקרת חיי התושבים, ממשלת ישראל חייבת למגר את הירי הזה שמסכן את חיי התושבים ויכול להביא לפגיעות בחיי אדם. אם הצבא וממשלת ישראל לא יגמרו את בטרור הזה אנו נגיע לירושלים ונמחה עד שהביטחון יחזור לחיינו. דמם של תושבי הגלבוע אינו הפקר".

יניב בן שימול, רבש"ץ הישוב גן נר בגלבוע החבר בארגון הרבש"צים הארצי מבית ההסתדרות הלאומית בתגובה לירי הרביעי בשבוע האחרון על הישוב: "גלנט מפקיר את תושבי ישראל. כאשר צעקנו שהכתובת על הקיר כולם התעלמו מאיתנו. תושבי גן נר והגלבוע הפכו להיות בשר תותחים. מחר יתקיים דיון במעמד הרב"שצים בהית הדין לעבודה".

עוד הוסיף בן שימול: "במקום שמשרד הבטחון ידאג לתנאים שלנו ולתת לנו את הכלים להגן על התושבים הם כובלים את ידיהו שוב ושוב. כל עוד לא יסדירו את מעמד הרבש"צים וכל אנשי הכוחות הבטחון, נמשיך לראות מיליוני אזרחי ישראל חיים תחת משטר טרור. הגיע הזמן שהשר גלנט יתעורר בטרם אנשים ימותו לחינם. היום בו אזרחי ישראל ימותו מירי "תמים" קרוב מתמיד".

קרדיט צילום: עוז תומר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן