הפרשן הצבאי של ערוץ 14, נועם אמיר, התארח אמש כפאנליסט בתוכנית הפטריוטים וסיפר שבשנה שעברה בעת מחאת הסרבנות בצה”ל, הוא הציג מצג שווא בדיעבד שהצבא דיברר, על פיה לא הייתה בעיה בכשירות צה”ל “הייתי שופר של המערכת”.

“אני מבקש להתנצל בפני הציבור, יש קטעים שרצים ברשת מלפני שנה, שבהם אני אומר שלצה”ל אין בעיה בכשירות, הייתי באותם ימים שופר של הצבא שפשוט תמלל את מה שהצבא אמר לו”, אמר הפרשן הצבאי.

אמיר אמר שבדיעבד, צה”ל ביצע מופע הלבנה לארגוני הסרבנים למיניהם, שעשו סיבוב על הצבא: “עבור אותם ארגונים שפגעו בבטן הרכה שלו, בכשירות שלו, בדבר הכי חשוב שלו, עבורם הם היו שם בשביל להלבין את הדבר הזה למרות שבתוך החדרים הסגורים הם הביעו ביקורת חריפה אך הודו בקולם שהם לא יכולים להתמודד איתם”, ובתגובה לשאלת המנחה יותם זמרי “הם השתמשו בכם כדי לשקר את הציבור?”, הוא ענה: “אין לי דרך אחרת להגדיר את זה”.

הפרשן הצבאי גם תקף את הרמטכ”ל הרצי הלוי על חוסר האומץ לצאת נגד התופעה המסוכנת: “את המילים ‘עושים עלינו סיבוב’, אני שמעתי מקולו של הרמטכ”ל, הוא עצמו פחד לצאת ולהגיד אותן בקולו, הוא התבייש, אז הוא אמר את זה לנו בקולו בחדר סגור כדי שאנחנו נגיד את זה בשמו, רוצים לדעת כמה כתבים אמרו את בשמו? רק אני”

 

 

קרדיט צילום: צילום מסך ערוץ 14

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן