בנצי ברופמן אומן הגרפיטי ממגדל העמק צייר את 2 הילדים בני משפחת פלאי שנרצחו בפיגוע

ביום שישי לפני יותר משבוע התרחש הפיגוע הנורא ברמות, בו נרצחו האברך הצעיר הרב אלתר שלמה לדרמן בן ה-19, והאחים אשר מנחם פאלי בן ה-8 ויעקב ישראל פאלי בן ה-6. כשהתרחש הפיגוע שהה בנצי ברופמן, אומן גרפיטי תושב מגדל העמק בחופשה בלונדון. כשחזר ארצה אחרי שראה את תמונותיהם של האחים פאלי הי"ד החל לצייר את פניהם תוך שהוא מתעד את מלאכת היצירה

בריאיון ל"בדלתיים סגורות" מספר ברופמן: "קרה המקרה הטראגי, וכמה ימים אחרי זה ראיתי בפייסבוק פרסום על של שני האחים. כמו צייר, במיוחד כשאני צייר שמאוד מאוד אוהב לצייר פנים ודיוקנאות – המבט שלהם לא הותיר לי ברירה. חזרתי לארץ, פיניתי זמן ופשוט ציירתי בלי לחשוב פעמיים".

עוד סיפר: "גם מניסיון עבר אני יודע שדבר כזה מאוד מאוד מחזק מרגש עד כמה שאפשר במצבים כאלה. פשוט ציירתי ותיעדתי". בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות מציג ברופמן את תהליך הציור, כשברקע מתנגן שירו של ישי ריבו "הלב שלי".

"בחרתי את הלב שלי של ישי ריבו כי קודם כל ישי מדהים, והשיר נפתח בטקסט של 'לב שלי נקרע לשניים'", אומר ברופמן ומוסיף כי "הלב שלי נקרע לשניים".

בפוסט שפירסם בעמוד הפייסבוק כתב ברופמן: "המבט החודר והחיוך של שניהם שנראה כמו חיוך אחד רחב התרכזו אצלי בלב לציור זכרון. לזכרם של אשר מנחם ויעקב ישראל פלאי ז"ל. חשוב לי לתת את הציור למשפחתם, מי שיכול לעזור, יעזור מאד".

 

להשתתפות בקניית אות בספר תורה לחצו כאן

קרדיט צילום: פרטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן