צ'יקו ומיקו הם שני לוחמים מגבעתי שחלמו לפתוח את סניף הקרואסנים שלהם עוד שהיו בעזה, וכעת הם פותחים את הסניף השני.
כזכור, רשת הקינוחים "צ’יקו ומיקו" הפכה בזמן קצר מתופעה מקומית ללהיט ארצי. מאחוריה עומדים שני יזמים צעירים, מושיק שמעוני ואופק אזולאי שהכירו בזמן שירותם הצבאי כלוחמים בדרום. אחרי השחרור החליטו לקחת את האהבה למתוק וליצירתיות צעד קדימה ולהקים מקום שמציע חוויה מתוקה מסוג אחר.
הדוכן הראשון שלהם בנתניה צבר פופולריות מסחררת, בעיקר בזכות הנוכחות שלהם ברשתות החברתיות. סרטונים מצחיקים, צבעוניים ומפתיעים – כמו קרואסון ש"שוטף בבריכה" הפכו לוויראליים, העלו אותם לדפי ה־#FYP בטיקטוק והביאו אליהם המונים.
בתוך זמן קצר הפך השם "צ’יקו ומיקו" לסמל לקינוחים מוגזמים, שמחים ובלתי שגרתיים, כאלה שנראים טוב לא פחות משהם טעימים. מאחורי ההצלחה מסתתר סיפור פשוט של שני חברים שהצליחו להפוך רעיון מתוק ומעט משוגע לעסק מצליח שמדבר בשפה של דור שלם.
לפי ההערכות, "צ’יקו ומיקו" מושכים מדי יום אלפי מבקרים לסניפים שלהם, נתון חריג במיוחד עבור רשת צעירה שנולדה מדוכן קטן. מאחורי ההצלחה עומד ניהול קפדני של המותג, השקעה בתדמית צעירה ובנוכחות חזקה ברשתות החברתיות, לצד תכנון להתרחב לערים נוספות בעתיד הקרוב.
אך מעבר להצלחה העסקית, סיפורם של מייסדי הרשת נוגע ללב: שני חברים ששירתו יחד כלוחמים בצבא, השתחררו, ובמקום ללכת בדרך שגרתית, בחרו להפוך את אהבתם למתוק לעסק שמדבר בשפה של הדור הצעיר, צבעונית, אותנטית ומלאת אנרגיה.
כעת ,השניים מודיעים כי הם פותחים מחר, 13.11, סניף שני בתל אביב ברחוב בוגרשוב 64, זאת לאחר שגרמו להמונים לנוסע לנתניה, אחרי ששברו את הטיק טוק, בכדי לטעום מהקינוחים המושחתים שלהם.
זו אינה הפעם הראשונה שרשת אוכל מצליחה להיות להיט דרך הרשת החברתית. כזכור, לחם חביתה בנתניה, הייתה רשת שכולם שרו את השיר הקליט שלה, מה שגרם לפרסום חינם ואלפי לקוחות.