בחברת קוקה קולה ניסו לאורך השנים מגוון רב של טעמים חדשים ומגוונים לליין המשקאות הרחב שלהם. כולנו זוכרים איך בעבר ניסתה החברה להשתעשע עם קולה בטעם וניל, קפה ורק לאחרונה נאלצה להיפטר מטעם חדש שהוציאה בקול תרועה רמה, אך לא קלע לחך של הלקוחות.

בעקבות סרטון של של יוצר תוכן אנונימי ממלזיה אותו הוא פרסם ברשת החברתית טיקטוק, בו הוא מציג כיצד הוא מכין לעצמו משקה קר ופשוט שם שני תיונים בבקבוק ספרייט קר, מוזג לכוס עם קרח ולימון וגומע אותה עד תום.

הסרטון, שפורסם כבר בחודש ספטמבר בשנה שעבר, הפך לוויראלי עד כדי כך, שהוא הגיע לבכירי קוקה קולה שהחליטו כאמור, להביא אותו למדפים בתור אחד הטעמים החדשים של מותג המשקה הוותיק והאהוב.

על המשקה שימותג בבקבוקי הספרייט המוכרים וייקרא "ספרייט+תה" ויושק באביב 2025, אמרו בחברה כי הוא משלב את טעמי הלימון והליים המזוהים עם הספרייט בשילוב טעמי תה הקר המוכר כל כך בארצות הברית. בנוסף, אומרים בחברה כי מדובר בתוצאה של מחקר צרכני מעמיק שעשו, שניצל את הוויראליות של הסרטון שפורסם בטיקטוק, עד לכדי מוצר מוגמר.

קרדיט צילום: רשתות חברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן