מערכת החינוך בנוף הגליל, כמו כל שאר היישובים מחיפה צפונה מושבתת זה היום הרביעי ברציפות בשל הנחיות פיקוד העורף. "בבתי הספר מתקיימים לימודים בזום, אבל בגני הילדים ובכיתות הנמוכות הלמידה מרחוק היא לא פתרון" אמר הבוקר ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט וציין כי גם לילדים בכיתות הגבוהות ה חשוב שתהיה בימים אלה מסגרת לימודים ולו רק בשל הצורך להיות עם חברים, לחלוק תחושות ולא לשהות ימים שלמים בבית, רוב,הזמן מול המסכים"

רונן פלוט

בצעד יוצא דופן, ראש העיר, רונן פלוט קרא לפיקוד העורף לשקול שנית את ההחלטה להשבית באופן גורף את הלימודים בגנים ובבתי הספר ולאפשר פתיתתם בערים בהם יש מערכת מיגון מספקת במוסדות החינוך למקרה של התרעה בזמן הלימודים : " בנוף הגליל למשל אני יכול לומר בוודאות שאין פערי מיגון ובכל מוסדות החינוך יש מקלטים העומדים בכל הדרישות וההנחיות של פיקוד העורף. במהלך בקיץ השלמנו את כל הפערים כך שילדי העיר בהחלט יכולים להגיע ללימודים ובמקרה של התרעה לשהות במקלטים, בדיוק כמו בבית"

ראש העיר פלוט אמר כי הוא מבין את החששות של פיקוד העורף לאור העובדה כי בחלק גדול מהרשויות בצפון אין מערך מיגון מלא במוסדות החינוך" אני מבקש לאפשר היכן שאפשר . לפחות שחלק מהילדים ילמדו וישהו במסגרת. לא מדובר רק בילדים אלא גם בהורים שנאלצים לשהות בבית ולא ללכת לעבודה " הילדים רק חזרו לא מזמן מחופשת הקיץ. התיכוניים התחילו את השנה בשביתה שהסתיימה רק לפני כמה ימים ועוד מעט חופשות חגי תשרי ובעיקר הקושי של ילדי החינוך המיוחד עבורם חשובה במיוחד שמירה על שגרה ומסגרת"

תגובה אחת

  1. כן?! ומה עם הילדים של הצוותים?!
    אדון ראש העיר, יש משפחות שהבעל יוצא לעבודה, ואם תוציא את הגנים הממוגנים מה יעשו עם הילדים שלהם?! לא חשבת עד הסוף, נכון?!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן