כונני ארגון הצלה הוזעקו לכביש 675 סמוך למחלף נבות בעקבות דיווח על תאונת דרכים.למרבה הצער, בתום בדיקות רפואיות נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותו של רוכב אופנוע, גבר בן 42 עם חבלה רב מערכתית.

בנוסף העניקו הכוננים יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א טיפול רפואי ראשוני לגבר כבן 60 עם חבלות בגפיים והוא פונה במצב קל להמשך טיפול בבית החולים העמק בעפולה.

חובש ביחידת האופנועים של הצלה אלחנן גולדשמידט מדווח: "הגעתי לזירת תאונת דרכים קשה, בה רוכב אופנוע התנגש ברכב פרטי, וכתוצאה מכך הרכב עלה באש. למרבה הצער, בתום בדיקות רפואיות נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותו של רוכב אופנוע, גבר בן 42 עם פגיעה רב מערכתית.

יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, הענקנו סיוע רפואי ראשוני לנהג הרכב גבר כבן 60 עם חבלות בגפיים, והוא פונה במצב קל להמשך טיפול בבית החולים העמק בעפולה."

שלושה צוותי כיבוי מתחנת עפולה הוזנקו הערב לתאונת דרכים בין אופנוע לרכב פרטי בכביש 675 סמוך לכפר יחזקאל. בהגיעם למקום זיהו שאש פרצה כתוצאה מהפגיעה והחיכוך בין שני כלי הרכב.

להב זיו סויסה, מפקד האירוע: "מדובר בתאונה קשה וטרגית. מיד עם הגעתנו למקום זיהינו רכב בוער ופצוע ששרוע לצידו. הרחקנו את הפצוע מהרכב והמשכנו לכיבוי האש ובלימת התפשטותה אל השטח הפתוח״.

 

 

קרדיט צילום: הצלה - כב"ה צפון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן