רשת רולדין, המתמחה במאפים ומוצרי מזון, הגיעה להסדר פשרה בעקבות תביעה ייצוגית שהוגשה נגדה באוקטובר 2023. התביעה התמקדה בטענה כי החברה הפרה את חוק הגנת הצרכן בנוגע לזמני המתנה למשלוחים. לפי התביעה, רולדין תיאמה עם לקוחות זמני המתנה של עד שלוש שעות, בניגוד לחוק המחייב טווח של שעתיים בלבד.

על פי YNET, במסגרת הסכם הפשרה, שעדיין כפוף לאישור בית המשפט, רולדין התחייבה להעניק הטבה כספית בסך של כ-643 אלף שקלים ללקוחותיה. ההטבה תתבטא במתן לחם חינם בכל הזמנה שתתבצע דרך אתר האינטרנט של החברה. הלקוחות יוכלו לבחור מבין מגוון סוגי לחם, כגון לחם עגבניות, שיפון או מחמצת.

הסכם הפשרה חל על כל לקוחות רולדין שהזמינו משלוח מאפריל 2020 ועד יולי 2024, המועד בו החברה קיצרה את טווח ההמתנה לשעתיים. כחלק מההסכם, רולדין התחייבה להקפיד על תיאום זמני המתנה של שעתיים בלבד בעתיד, בהתאם לדרישות החוק.

חשוב לציין כי רולדין הסכימה להסדר הפשרה מבלי להודות באחריות כלשהי לטענות שהועלו בתביעה. החברה טענה כי ההוראות הרלוונטיות בחוק הגנת הצרכן אינן חלות עליה, היות שהיא מוכרת מוצרי מזון מוכן ולא טובין מהסוג שאליו מתייחס החוק.

הסכם הפשרה מדגיש את מחויבותה של רולדין לשיפור השירות ללקוחותיה. ההטבה תינתן באופן אוטומטי בעת ביצוע הזמנה באתר החברה, עד למיצוי מלוא סכום ההטבה או עד תום תקופת ההטבה. צעד זה נועד להטיב עם ציבור הצרכנים ולסיים את ההליך המשפטי בדרך חיובית עבור כל הצדדים המעורבים.

קרדיט צילום: רשתות חברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן