רשת שיווק השקמה של רמי לוי ממשיכה לנסות לפתות את הלקוחות רגע לפני שבועות. רמי לוי נתן היום (שישי) את התגובה שלו לרשתות מתחרות כמו יוחננוף, שופרסל וחצי חינם שיצאו במהלכים לקראת החג. לוי יצליח לגרוף את הלקוחות ולרתום אותם אליו?
ברשת הבהירו ברשתות החברתיות: "חג השבועות מגיע – ואנחנו דואגים שתהיה לכם חגיגה טעימה עד הבית!". כעת הלקוחות שקונים ב-99.90 שקל ממוצרי תנובה ברמי לוי מקבלים משלוח חינם. "ההזדמנות המושלמת להתפנק בגבינות, מעדנים, שמנות ושלל מוצרי תנובה לחג – בלי לצאת מהבית. קונים חכם, קונים ברמי לוי! עם ישראל חי".
רק בשבוע שעבר בשיחה עם אתר ice הוא הסביר כי: "כידוע אנחנו אחרי חג פסח, הצרכנים נמצאים בנקודה שבה ההוצאות כבדות עליהם, בסופו של יום הקניות בסופרים הן ההוצאה הגדולה ביותר בכל משק בית".
כמו כן הדגישו כי: "ברמי לוי מבינים את זה טוב ועושים הכל בכדי להקטין את ההוצאה בכל קניה, הרשת שמייצרת תחרות חרטה על דגלה לשמור את סל הקניות הזול במדינה וכך היא עושה גם בחג הזה כמו בכל יום בשנה".
כעת מנסים ברשת לרסק את מחירי מוצרי הגבינות שאמורים לככב במטבח של כל מי שרוצה להרשים בחג והמוצרים יורדים לכדי 50% ממחירם הרגיל וזאת במיוחד לרגל החג. המחירים האלו יהיו בתוקף רק עד ה-2.6 יום אחרי ערב חג השבועות.