קבוצת מימי נונו, שהחלה את דרכה בעולם המסעדנות, ממשיכה להתרחב ומשיקה מותג חדש בתחום הפרחים והמתנות – "מימי ואזה". המהלך מגיע כחלק מהאסטרטגיה שלה לקראת הנפקה בבורסה, כשהשאיפה היא להגיע למכירות של מיליארד שקל ולהפוך לקבוצת המסעדות הראשונה שתונפק בישראל.
🔹 מה עומד מאחורי השינוי?
לאחר שקיבלה השקעה של 60 מיליון שקל מלאומי פרטנרס לפני שנתיים, הקבוצה שואפת להרחיב את פעילותה. עם 11 סניפים של רשת בתי הקפה "מימי", 10 סניפים של רשת המסעדות האיטלקיות "נונו", ו-11 סניפים של "ג'ירף", שנרכשה בשנת 2022, המותג החדש בתחום המתנות הוא חלק מהחזון העסקי שלה.
"מימי ואזה" יפעל בשותפות עם קבוצת TLC, בעלת Buy Me, טלמסר וגילטי, ויתחרה ברשת זר פור יו, עם דגש על משלוחים מהיום להיום. המותג יפעל דרך אתר מכירות מקוון ושתי חנויות פיזיות בתל אביב ובקריית אונו.
במקביל, משרד הבריאות מקדם רפורמה בתחום רישוי עסקי מזון, שתקל על רגולציה במסעדות ובתי קפה. בין ההקלות: שינוי בדרישות שטח המטבח, גמישות בבחירת חומרי הבנייה והסרת מגבלות מסוימות על חלל העסק.
מה הלאה?
ההתרחבות העסקית של קבוצת מימי נונו עשויה לשנות את פני הענף ולהוביל אותה להיות שחקנית מובילה בתחום ההסעדה והמתנות.