תקלה חמורה מתרחשת בימים האחרונים בוואטסאפ בישראל, כאשר בעלי אייפון רבים מדווחים על שיבושים מוזרים, במסגרתם בכל פעם כשהם מנסים להיכנס לוואטסאפ האפליקציה זורקת אותם החוצה ולא מאפשרת להם להיכנס ולקבל שירות.

לקוחות רבים מדווחים כי התקלה החריגה הופיעה אצלם כבר מיום שישי, כאשר אתמול התקלה התרחבה והגיעה למשתמשי אייפון רבים בישראל. ברשתות החברתיות, משתמשים רבים סיפרו כי הם חוו את אותה תקלה, וברגע שהורידו וואטסאפ ביזנס והשתמשו באפליקציה הזו, התקלה נפתרה.

עם זאת, הפעולה הזו לא תמיד עוזרת ובחלק מהמקרים עלולה להחמיר את המצב. בנוסף, לקוחות רבים זועמים על כך שהם נאלצו למחוק את האפליקציה בעקבות התקלה, מה שמחק להם את היסטורית השיחות.

המשתמשים מדווחים כי ברגע שהם פותחים את האפליקציה, מופיע מסך שחור שעושה רושם כאילו נטען למספר שניות, אך בסופו של דבר הוא "זורק" אותם החוצה ולא מאפשר להם להיכנס לאפליקציה. נכון לרגע זה, בוואטסאפ ישראל לא מצליחים לפתור את אותה תקלה, שמתרחשת כאמור רק אצל בעלי אייפון.

יש לציין כי על פי דיווחים זרים, גם בלבנון משתמשי אייפון רבים מדווחים על שיבושים באפליקציית וואטסאפ בלבד.

תגובה אחת

  1. Double Wall Corrugated (DWC) Pipes in Iraq: Elite Pipe Factory in Iraq is a leading producer of Double Wall Corrugated (DWC) Pipes, known for their superior strength and lightweight design. These pipes feature an innovative double-wall structure that provides enhanced resistance to impact and external pressure, making them ideal for a variety of applications, including sewage systems and drainage projects. The advanced production techniques at Elite Pipe Factory ensure that our DWC pipes meet rigorous quality standards, delivering exceptional performance and longevity. As one of the best and most reliable factories in Iraq, we are dedicated to providing high-quality products that our clients can depend on. For more details about our Double Wall Corrugated Pipes, visit elitepipeiraq.com.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן