שקמה ברסלר הסבירה לאחרונה בשיחה לקהל דוברי רוסית, כי המנטליות של שרי הממשלה מובילה לאפוקליפסות כמו ה-7 באוקטובר. בשיחה קראה לשוטרי ישראל לבצע, לכאורה, מרד בשר בן גביר.

ברסלר נחשבת למנהיגת המחאה הבולטת ביותר, ולאחרונה היא התראיינה לתקשורת הרוסית בישראל, לעיתונאי אמיל שליימוביץ’ עורך ומנהל אתר Detaly, שם היא בקשה לגייס את ציבור העולים בישראל למחאה.

בשיחה זו מסבירה ברסלר שמי שגרם ל-7 באוקטובר אלו בן גביר וסמוטריץ’, היא טוענת כי הם אלו שהביאו את האסון בגלל “המנטליות” כלשונה. הם, הסבירה מנהיגת המחאה, אחוזי “טירוף קנאי ודתי” שיוביל לחורבן הבית השלישי.

באותה שיחה אומרת ברסלר לקהל דוברי הרוסית שהם אלו שיודעים מה זה “לחיות תחת שלטון לא דמוקרטי” ולכן הם צריכים להתגייס למחאה.

בהמשך של אותה שיחה, הסבירה שקמה ברסלר כי שוטרי ישראל צריכים לבצע סוג של מרד נגד השר לבטחון לאומי, איתמר בן גביר, ולומר לו “עד כאן”. גם אם מרד כזה יביא לפיטוריהם.

זו אינה הפעם הראשונה בה יוצאות אמירות מתריסות בית היוצר של ברסלר. כזכור, לפני כחודשיים, אמרה במהלך נאום שנשאה בהפגנה מול מעון ראש הממשלה כי “נתניהו מחייך כאשר קצין העיר דופק למשפחות נוספות על הדלת”.

“לא משנה כמה חזק השופרות יתקעו ולא משנה כמה ברגים יסתובבו במכונת הרעל, אמרה, “האמת ברורה – למדינת ישראל אין הנהגה, יש לה ראש ממשלה שמחייך כאשר קצין העיר דופק למשפחות נוספות על הדלת. יש לנו ראש הממשלה שמחייך כאשר אדמות נחרבים”.

קרדיט צילום: רשתות חברתיות

2 Responses

  1. הכלבה האחרונה. אנחנו מגיעים מברית המועצות לשעבר ומבינים הכל. ושהיא אויבת גדולה יותר של ישראל ושל העם היהודי מאשר אויבים חיצוניים. האם הממשלה הזו לא דמוקרטית? אתה וכל השמאלנים המושחתים שלך בראש כיסית את הפה שלהם מהמילה הראשונה הכלא חיכה לה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן