במהלך עצרת בחירות אלמוני ניסה להתנקש בנשיא ארה"ב לשעבר דונאלד טראמפ. צפו ברגעים הראושניים שלאחר הירי:

דיווח ב-ABC: היורה היה בגג כ-200 מטר מטראמפ וירה מנשק מסוג AR15, גורם רשמי ל-ABC: הנשק ששימש בניסיון ההתנקשות בטראמפ היה רובה AR ו-8 כדורים נורו.

לפני זמן קצר טראמפ שוחרר מבית החולים

טראמפ נפצע באורח קל וחולץ על ידי מאבטחיו.

תגובת טראמפ הבוקר ברשת החברתית

סערה ודרמה בעולם הפוליטי בארה"ב בעקבות דיווחים על ניסיון התנקשות בנשיא ארה"ב לשעבר והמתמודד הנוכחי לנשיאות, דונלד טראמפ. האירוע, ככל הנראה, בוצע באמצעות ירי, וכרגע ישנם פרטים מעטים על המקרה.

לאחר הירי, טראמפ סימן באגרופו לקהל תוך שעל ראשו נראו סימני דם.

לפי ניתוח התיעודים, בוצעו לעברו של טראמפ 8 יריות, ככל הנראה ממרחק רב.

עד כה, המידע שמתקבל מגיע ממקורות חדשותיים שונים שמדווחים על ניסיון פגיעה בטראמפ. הדיווחים הראשוניים מצביעים על כך שהניסיון התרחש במסגרת אחת מהפעילויות הציבוריות שלו כחלק מקמפיין הבחירות.

טראמפ מנופף באגרופו. צפו ברגעים שלאחר הירי:

התגובות לאירוע מגיעות מכל רחבי העולם הפוליטי. תומכיו של טראמפ מגנים את המעשה וקוראים לחקירה מיידית ומקיפה. במקביל, יריביו הפוליטיים קוראים לשמור על הרוגע והשלווה ולא לקפוץ למסקנות טרם יתקבלו כל הפרטים.

טראמפ מנופף באגרופו כשדם על פניו. צילום: סעיף 27א

כרגע, חשוב להמתין להצהרות רשמיות ממקורבים לטראמפ ומשטרת החקירה הפדרלית (FBI). אין ספק שהאירוע ייבדק בקפידה, והתקשורת העולמית תמשיך לעקוב אחרי ההתפתחויות. במקביל, צפויים עדכונים נוספים מהשטח ככל שיתבררו פרטים נוספים

האירוע המטריד הזה מעורר תהיות רבות ומזכיר לכולנו את האיומים הבטיחותיים הקיימים בעולם הפוליטי. נמשיך לעדכן בהתפתחויות ככל שיתקבלו פרטים נוספים.

תיעוד השיירה של טראמפ עוזבת את מקום העצרת:

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן