רועי לוי, ראש עיריית נשר וסגן יו"ר המרכז לשלטון מקומי, שוחח עם ליאור רוזנפלד בתוכנית "השתתפות עצמית" ברדיו צפון 104.5FM על האפשרות להפסקת חשמל ארוכה אם תפרוץ מלחמה גדולה עם חיזבאללה.

"אני חושב שהבעיה טמונה בכך שכל אחד זורק מידע אחר לאוויר ולא מדברים עם האזרחים ולא מספרים להם מה קורה. אני מזכיר שהסיפור של תרחיש העלטה הוסתר גם מהרשויות המקומיות עד שאני לא יצאתי עם זה לתקשורת. מרגע שהתחילו לדבר עליו אז כל אחד מושך את זה לכיוון אחר עם אינטרסים אחרים".

"בכל התרחישים שאנחנו מדמים השיח הוא על מינימום 72 שעות ללא חשמל ואני אומר לאנשים להתכונן ליותר מזה, כי אם יהיו 72 שעות ללא חשמל או 24 עדיין עדיף להיות ערוך כשאין לך תרופות או מקור אנרגיה לחמם אוכל לתינוק ואין לך איך להשתמש בשירותים בסיסיים שצריך. אם יחזירו חשמל לאנטנה סלולרית אבל בטלפון לא תהיה לי סוללה אז זה לא עוזר לי", אמר לוי.

"אנחנו שומעים שנערכים לתרחיש קשה מאוד של 4,000 טילים כאן על האיזור שלנו לפחות ביום, לכן כל הסיפורים האלה שאם יפגע מתקן של חשמל אז ישר יתקנו אותו – אני לא רואה אנשים יוצאים לתקן בתרחיש כזה של 4,000 טילים ביום. אנחנו צריכים להתכונן לפחות ל-72 שעות קשות אולי אפילו יותר, אני אומר להתכונן אפילו לשבוע. ברור לי שבתום השבוע הזה לא יישאר זכר מלבנון והם יתחננו להפסקה אבל אנחנו כאן חייבים להיות חזקים ולהיות חלק מהלחימה כי העורף החזק שאנחנו ניתן לצה"ל יאפשר לצה"ל לנצח ולהוריד את האיום מצפון".

קרדיט צילום: רשתות חברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן