ארגון הטרור חיזבאללה פרסם היום (שישי) סרטון תעמולה נוסף, ובו הדגים תשתית תת קרקעית גדולה מלאה אמל”ח. בסרטון נראית תשתית התת-קרקעית רצינית וענפה, ובה כמות גדולה של משאיות עם טילים שניתן לירות אותם מתחת לקרקע מבלי להיחשף.

כשברקע האיומים של ארגון הטרור חיזבאללה כי ינקום על חיסולו של רמטכ”ל ארגון הטרור הרצחני, חאג’ מוחסן, שאירע בסוף החודש שעבר בלב הדאחייה שביירות, בירת לבנון – חיזבאללה מפרסם סרטון תעמולה.

כבר למעלה מחצי חודש שחיזבאללה ממשיך לאיים, וממשיך להוציא סרטוני תעמולה – אך תגובתו “המדוברת” עדיין לא הגיעה, מה שממחיש כי ככל הנראה ארגון הטרור הרצחני חושש מתגובת צה”ל שתגיע במידה ויחליט לתקוף את ישראל בצורה הקשה שהוא מאיים.

חיזבאללה פרסם כבר שלושה סרטוני תעמולה של הכטב”ם “דוכיפת”, שטס מעל שמי ישראל וצילם אתרים צבאיים רגישים. הסרטון הראשון יצא בחודש יוני, ובו נראה הכטב”ם טס מעל שמי חיפה. לדברי ארגון הטרור אז, הכטב”ם תיעד בין היתר: אתרים של חברת רפאל, מחסנים של מנועי רקטות, מערכות בקרה והכוונה, כיפת ברזל ועוד.

בתחילת יולי, פרסם חיזבאללה סרטון נוסף, ונאמר כי הוא מאותה טיסה של הכטב”ם מעל שמי חיפה, וזהו סרטון המשך. בסרטון זה כתב ארגון הטרור כי תועדו “6 תחנות אסטרטגיות לסיור אלקטרוני בכיוון הצפוני והמזרחי של ישות האויב”, כאשר מתחת פירט את פעילות צה”ל במרחב, וכן היכן מוצבים הבסיסים.

כמו כן, בסוף יולי פרסם חיזבאללה סרטון נוסף, כאשר אמר כי זהו סרטון חדש שצולם יום לפני הפרסום. עוד הוא טען כי הכטב”ם טס מעל בסיס חיל האוויר ברמת דוד, והצליח אף לחשוף את זהותו של מפקד הבסיס.

בתוך כך כטב"ם צילום של חיזבאאלה נפל היום בכפר בלי שהתגלה ובלי שיורט על ידי מערכות ההגנה של צה"ל.

קרדיט צילום: רשתות ערביות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן