הודעה לצרכנים בדבר המצאות גלעיני זיתים במוצר "קוקטייל זיתים חרוזית 275 גר בית השיטה". בעקבות תלונות צרכנים על המוצר "קוקטייל זיתים חרוזית 275 גר בית השיטה" נמצא כי קיים חשש להמצאות גלעיני זיתים כתוצאה מתקלה בייצור.

להלן פרטי המוצר כפי שפרסמה החברה: "קוקטייל זיתים חרוזית 275 גר' בית השיטה", אצווה: 241902RA70, עדיף להשתמש לפני: 30.06.2027, צרכנים אשר ברשותם קופסאות מהאצווה הנ"ל מתבקשים לא לצרוך ולפנות למוקד שירות הצרכנים בטלפון 1-700-50-40-65 לקבלת מידע ושובר זיכוי.

לסיום הודיעה החברה על התקלה שאותרה והביאה להוצאת הריקול לפועל: "בית השיטה תעשיות בע"מ מתנצלת בפני ציבור לקוחותיה ופועלת לאיסוף המוצר מדרכי השיווק בתיאום עם שירות המזון במשרד הבריאות".

רק לאחרונה, חברת ש.ה, שני הדייגים בע"מ מיידעת את לקוחותיה על כך שנמכר מוצר על שמה ובשימוש בשמה ואין לו כל קשר אליה ועל כן אין נושאת באחריות על השימוש בו. בהודעה לציבור היא ניסתה להסביר מה הם סימני הזיהוי.

בהודעה נכתב: "הובא לידיעתנו, כי קיים כיום בדרכי השיווק מוצר בשם "ביצי דג בורי מומלחות מיובשות ומצופות בשעווה" ארוז באריזת ואקום שקופה עם תווית זהה לתווית המקורית שלנו ועם זיהוי שלנו כיצרן: שני הדייגים , ללא תאריך ייצור או תאריך פג תוקף , אשר לא יוצר על ידינו".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן