האח השכול גיא מלכה, אחיה של רב סמל הדס מלכה הי"ד, כתב בחשבון ה- X שלו ביקורת חריפה נגד האומנים שמחרימים את הטקס הממלכתי לציון אסון ה- 7.10.

מלכה תקף את האומנים שסירבו להשתתף באירוע והודיע שהוא יחרים את ההשתפות שלו באירועים שהוא כבר קנה אליהם כרטיס ומעמיד למכירה את הכרטיסים שלו.

כך כתב מלכה: "רכשתי כרטיסים לשני הופעות שונות של חנן בן ארי שהוא אחד האומנים הגדולים שצמחו פה. עכשיו זה לא קשור לימין ושמאל פשוט מי שמחרים טקס ממלכתי מה ימנע ממנו מחר להחרים מחר את טקס הזיכרון לחללי מערכות ישראל? או להחרים את הטקס הממלכתי של יום השואה?

עוד הוסיף: "מה ימנע מהם אני שואל ברצינות
כל אותם סרבנים יש להם חסך בערכים וצביעות מגעילה ומזוייפת …למה כי הם יודעים לקבל צ'קים שמנים של 100k ומעלה בימיי עצמאות. אז ביום עצמאות זה יופי טופי אבל שזה טקס "שנוי במחלוקת" ע"י פלח מסויים מפחד לחרם זה בסדר וחינוכי זה מגעיל ומחליא".

"אני לא יכול להרשות לעצמי לתת פרנסה לאומנים עם שק ערכים שנרקב עם הזמן זה לא מה שאני מייצג ולא מה שאני דוגל בו. תזכרו שאותם טקסים שהזכרתי נמצאים בסכנה לחרם אז אם הקהל לא יענה בחרם זה לא יפסק לעולם" אמר.

לסיום כתב: "בגלל זה מעמיד את הכרטיסים למכירה לאנשים שערכים זה לא מה שמעניין אותם".

3 Responses

  1. כל מילה בסלע!
    יש אומנים שממש לא מפתיע שחברו לצד המפלג והמשסע הצד שנטל ממשלה נבחרת כחוק וכדין את הזכות, את הרשות, למשול, לערוך טקסים, לחוקק חוקים… לייצג את העם, גם את אלו שלא בחרו בו! מעולם לא חשבתי שממשלה שלא בחרתי בה, איננה מייצגת אותי, או שאין לה סמכות לפעול רק משום שדרכה לא עולה בקנה אחד עם דרכי/בחירתי. אבל מיעוט בעם שלא נח לרגע מלפלג (לא משנה אם הם שייכים למשפחות חטופים, נופלים… ) לקח לעצמו מונופול על הזיכרון הלאומי, הכאב הלאומי האסון הלאומי, והם יחליטו מי ראוי ומי לא ראוי לערוך את הטקסים, ימי הזיכרון ובכלל… למי הבושה ולמי לא! אז לכם הבושה! ולאומנים הששים לעלות על העגלה הזו! יש ממשלה נבחרת ועליה לערוך טקס ממלכתי בעבור כל העם! הבושה היא לאלה שמתנגדים לכך.
    רק אתה חנן בן ארי, ציפיתי ממך ליותר כמו גם מעידן עמדי, האחרים לא מעניינים הם מתנהלים מגיבים ברפלקס פבלובי , תגובה ידועה מראש! אבל אתם אתם?
    בושה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן