תושבת מגדל העמק, קשישה בת 76 העלתה הבוקר פוסט לקבוצת פייסבוק בעיר מגדל העמק, בהודעה היא קבלה על כך שמוצר אשר רכשה ברשת קרפור התגלה כפג תוקף וכולו עובש.

כזכור רשת קרפור נפתחה במגדל העמק בקול תרועה רמה רק בשבוע שעבר בעיר, ולפתיחה העגומה הזו לא ציפו אנשי קרפור.

בפוסט שכתבה הגברת נכתב: "תושבי מגדל העמק, זה מה שקרפור מוכר לכם. קניתי את זה אתמול בדברים הקפואים! פג תוקף, (אני אשה בת 76, לא רואה מספיק טוב, לא שמתי לב) פג תוקף מחודש 24.3.24 ומלא עובש, אנא לא לקנות בכלל מהקפואים, אל תגידו שלא אמרתי" סיימה.

תושבי העיר הגיבו לה בתגובות שמגיע לה פיצוי על עוגמת הנפש, היא הגיבה להם שאכן פנתה להנהלת הסניף והם נתנו לה "פיצוי" של 50₪ הקשישה הגיבה ואמרה: "בושה".

מרשת קרפור נמסר בתגובה: "מתנצלים על עוגמת הנפש. הלקוחה קיבלה פיצוי בגין החוויה השלילית. אנו מבצעים בדיקות תכופות בכל מוצרי הסניף ונקפיד על כך ביתר שאת".

קרדיט צילום: רשתות חברתיות

2 Responses

  1. אז מה רוצה מליון שקל ???? בדיחה!
    תלמדו לפרגן למקומות חדשים כשמרחיבים תחרות ומקטינים תמחיר ללקוח!

    1. צודק לגמרי. עושה רושם שזה נסיון להכפיש מצד מתחרה אבל גם אם לא לא מקובל לצאת בפרסום כזה במקום לגלות רגישות לאפשרות של טעות בתום לב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן