לאחר שהותרו לפרסום שמותיהם של ארבעה חללי צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם, סרן דניאל מימון טואף, בן 23, ממורשת, סגן מפקד פלוגה בגדוד שקד, חטיבת גבעתי, נפל בקרב בדרום רצועת עזה, סמ״ר אגם נעים בת 20, ממשמרות, פרמדיקית בגדוד 52, עוצבת עקבות הברזל (401), נפלה בקרב בדרום רצועת עזה.

איש ההסברה מספר אחת של ישראל, יוסף חדאד, כתב בכאב על הפרידה מהחיילים שחרפו את נפשם בלחימה בעזה. חדאד כתב: "אחרי ההצלחה האדירה אתמול בצפון אנחנו מתבשרים על אסון שקרה אתמול בדרום. הותר לפרסום על 4 חיילי צה"ל שנפלו בעזה מפיצוץ מטען במבנה ברפיח.

שלושה מהם לוחמים גדוד שקד של גבעתי- הסמ"פ סרן דניאל מימון טואף, בן 23 ממורשת, סמ״ר עמית באכרי, בן 21 מיושיביה וסמ״ר דותן שמעון, בן 21 מאלעזר, ובנוסף נפלה שם גם הפראמדיקית סמ״ר אגם נעים, בת 20 ממשמרות, שהיא למעשה החיילת הראשונה שנפלה בלחימה בעזה. עוד ארבעה גיבורי ישראל שנפלו למעננו והלב נשבר .יהי זכרם ברוך שנהיה ראויים".

בדלתיים סגורות: סרן דניאל טואף הי"ד, סגן מפקד פלוגה בגדוד שקד של גבעתי, שנפל אתמול ברפיח, הוא בנו של שלמה טואף, סמנכ״ל חברת ׳רפאל׳ וראש חטיבת מערכות ההגנה האוויריות. בראיון קורע לב לספי ויניר בגל״צ, שלמה ביקש כעת: ״למען עם ישראל, תפסיקו עם המחלוקת. הילדים הטהורים שלנו נמצאים בעזה ונלחמים למען עם ישראל. אני רוצה שתיפסק המחלוקת הנוראית הזו״.

 

 

 

 

קרדיט צילום: מתוך דף הפייסבוק של יוסף חדאד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן