תושבי נוף הגליל התעוררו הבוקר לעשרות שברי מיירטים שנפלו במהלך הלילה ברחבי העיר, אחד מהם במשקל של מעל 60 קילוגרם נפל בסמוך לבניין העירייה "נחת" בלשכת ראש העיר רונן פלוט: הקדוש ברוך הוא שומר עלינו מלמעלה. אם טיל כזה היב נופל במקום מאוייש באנשים היו נפגעים רבים"

במהלך כל הלילה איתרו צוותי הפיקוח של עיריית נוף הגליל שברי מיירטים שנפלו ברחבי העיר כתוצאה מירי טילים במספר סבבים בשטחי העמק הסמוכים לעיר.

חלקי טילים גדולים נמצאו ברחובות: הכרמים, שושנים, ציפורן ועל רכב חונה ברחוב ⁠דליה ועוד.

אחד מהם במשקל מעל 60 קילוגרם נפל בקרבת בניין העירייה בשדרות מנחם אריאב. לאחר שנבדק,על ידי גורמי הביטחון "נחת" הבוקר בלשכת ראש העיר רונן פלוט: "עבר עלינו עוד לילה לא פשוט עם למרבה מזל . חלקי מיירטים רבים במשקלים כבדים נפלו לפנות בוקר ובשטחים פתוחים כך שתודה לאל שהכל עבר בשלום, למעט נזקים קטנים לרכוש בעיקר לכלי רכב חונים" אמר ראש העיר רונן פלוט והוסיף בחיוך "עכשיו הצעירים יכולים להגיד בוודאות שיש להם ראש עיר טיל.

ראש העיר פלוט ציין כי העיר ערוכה בחירום ובעקבות המצב הביטחוני חולקה ל – 8 אזורי ביטחון ובכל אחד מהם מוצבת ניידת ברזל קבועה מאויישת בפקחים ושוטרי השיטור העירוני 24/7 במשמרות 12/12. תפקידם של הפקחים הוא להפגין נוכחות בשכונות ובכל פינה בעיר בכל רגע נתון ביום ובלילה, להיות זמינים לבקשות של תושבים ולחזק ביטחון אישי" מסר העיר והדגיש כי "הטיל" שהוצב, בלשכתו עבר בדיקה של גורמי הביטחון וכי במידה ותושבים נתקלים בחלקי מיירטים אין לגעת בהם ואין להעבירם. "יש, לדווח למשטרה או למוקד העירוני" אמר וציין לשבח את התנהגות תושביו שמגלים עירנות ופועלים על פי כללי ההתגוננות של פיקוד העורף.

קרדיט צילום: דוברות העירייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן