שר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף הגיע הערב באופן מפתיע אל עיריית עפולה, השר הגיע לפגישה עם ראש העיר אבי אלקבץ לדון בצרכי העיר ודרכי ההתמודדות בזמן החירום שבה נמצאת מדינת ישראל.

בפגישה נכחו גם חברי מועצת העיר רועי שאלתיאל וכפיר סרוסי נציגי עוצמה יהודית בעיר יחד עם יועץ התקשורת אליאור עזרן.

בפגישה סיפר ראש העיר אלקבץ לשר על מוכנות העיר לחירום, פתיחת המקלטים, ההנחיות לתושבים והפעלת מערכת החינוך ללמידה מקוונת ושמירת הרצף הלימודי של התלמידים בעיר. בנוסף ראש העיר העלה את הצרכים לרכישת קסדות ואפודי מגן לצד גנרטורים וציוד לשעת חירום שישפרו את המענה בחירום לתושבי העיר.

השר וסרלאוף שמע את הצרכים רשם אותם ועידכן את ראש העיר שיעשה הכול על מנת לקדם מענה לפניות וסיוע לשעת חירום, השר עדכן שהוא פועל להעברת תקציבים ייעודים עבור ההכנה לחירום ומקווה שיצליח להעביר בקרוב סכום משמעותי לצורך מיגון תושבי עפולה.

השר וסרלאוף: "הגעתי הערב לעפולה, בכדי לחזק את תושבי העיר שמתמודדים עם אזעקות ואיומי חיזבאללה, אני יעשה הכול לסייע למיגון תושבי העיר ואני מבטיח לעשות הכול להביא בשורות משמעותיות לעיר אני כאן עבורכם".

ראש העיר אלקבץ הודה לשר וסרלאוף על הגעתו לעיר בזמן מלחמה, האזנה למצוקות והרצון לסייע לעיר בחירום ובתקווה שיגיעו בשורות משמעותיות לעיר.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן