לפני מספר שבועות התארחה ח”כ תומא סולימאן באוסטריה, אצל המפלגה הקומוניסטית ושם היא אמרה שב-7 לאוקטובר אכן נעשו פשעים אבל באותו משפט היא טענה שההתנגדות הפלסטינית בעזה, קרי המלחמה של חמאס, איננה פעולה של טרור ולמעשה לפלסטינים יש את הזכות להתנגד לכיבוש באיזו דרך שהם יבחרו בה.

נוסף על כך, ח”כ אעידה תומא סלימאן פרסמה אתמול (שני) ציוץ בו היא האשימה את ישראל בטבח בלבנונים ודרשה מהציבור הישראלי להתנגד למלחמה. הציוץ הזה עורר סערה גדולה היום בכנסת מצד חברי כנסת בקואליציה ובאופוזיציה.

“טבח בדרום לבנון. 270 הרוגים—וזה רק המספר הראשוני. מאות עדיין קבורים מתחת להריסות, ומעל ל-800 פצועים. אותן תמונות מזעזעות שראינו בתחילת המלחמה בעזה, אותה זוועה, אותה תמיכה עיוורת” כתבה סלימאן, “נשים, ילדים וזקנים חפים מפשע נמחצים תחת הפצצות. כמה דם עוד יישפך עד שיבינו פה שמלחמה לא תביא שום ביטחון?”.

עוד הוסיפה חברת הכנסת: “האם כל זה החזיר את החטופים? נתניהו מוביל את המדינה לשפל חדש, מתוך אינטרסים אישיים בלבד. הוא בורח מהצעת עסקת חטופים, בורח מאחריות, ומסכן את כולנו במלחמות כדי להציל את הקריירה שלו. תתעוררו! תתנגדו!”. כאמור, ציוצה של ח”כ מחד”ש עוררו זעם רב בקרב חברי כנסת שחלקם כינו את תומא סלימאן כ”גיס חמישי”.

הפעיל החברתי יגאל מלכה התייחס לדברים המזעזעים ואמר: "בושה וחפרה שחברת כנסת כזאת שפועלת נגד מדינת ישראל, מכחישה טבח ורצח מכהנת בכנזת ישראל ואזרחי המדינה משלמים את המשכורת שלה, זה תעודת עניות למדינת ישראל כולה".

קרדיט צילום: מדף הפייסבוק שלה

2 Responses

  1. ביזיון !! חרפה ובושה אלו מילים צנועות!
    שתעזוב אם לא להעזיב אותה במיידי מהתפקיד שלה!!!! גיס חמישי ואני עוד משלמת לה משכורת !! טפו עליה

  2. לגמרי בושה וחפרה שחברת כנסת כזאת שפועלת נגד מדינת ישראל, מכחישה טבח ורצח מכהנת בכנזת ישראל ואזרחי המדינה משלמים את המשכורת שלה, זה תעודת עניות למדינת ישראל כולה"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן