העיתונאי ואיש התקשורת ינון מגל סוגר חשבון ועולה להתקפה: אחרי שצה"ל החל בשעות הערב המאוחרות אמש (שני) את התמרון הקרקעי שלו בלבנון, כתגובה לירי המאסיבי אל עבר יישובי הצפון, העיתונאי ומגיש ערוץ 10 לשעבר גיא מרוז, העלה פוסט זועם לעמוד האינסטגרם שלו עם סרטון שמותח ביקורת חריפה על ההחלטה, הוא כלל בדבריו את מגיש ערוץ 14 ינון מגל שהחליט להגיב להתקפה.

מגל ענה לביקורת: "לא מפריע לי שהאיש הזה מייחל למותי, גם לא שבניגוד להבטחתו הוא לא עזב את הארץ כשבן גביר הפך לשר. ולא שהוא נראה וממלמל כמו סוג של חיה עבת בשר, לא בריאה ומפוצצת מכדורים. זו בעיה שלו והוא חייב לטפל בה. כן מפריע לי שהחולצה שלו לא כתובה גם בערבית. זה לא בסדר".

גיא מרוז

כזכור, תחילה כתב מרוז: "אז מה חבר'ה, נכנסים ללבנון קרקעית? איזה יופי, איזה יופי. אולי הפעם זה יצליח כי סטטיסטיקה מראה שזה מאוד הצליח בפעמים הקודמות", כשהוא מישיר מבט אל המצלמה ומדבר בצורה תקיפה. מרוז החל לעקוץ את הקולגות שלו בעולם התקשורת וגם מהפוליטיקה ואמר: "תגידו אפשר לשים נגיד בקו הראשון את טלי גוטליב, ינון מגל וגדעון סער? בכניסה כאילו, אה? בן גביר? איזה יופי. יאללה שיהיה בהצלחה".

אבל הוא לא סיים כאן ולסיכום טען בכעס: "איזה עם מטומטם אנחנו. כמה אנחנו מטומטמים. עוד פעם נכנסים ללבנון. כאילו מה, מה, מה? שיהיה בהצלחה ונתראה בלוויות. כי זה מה שיקרה. שנה טובה".

קרדיט צילום: צילום מסך ערוץ 14

2 Responses

  1. כמה נוח לשבת בבועה התל אביבית ולהטיף לעולם.
    תתבייש תצא קצת בוא אלינו לעוטף תבין את רצח העם שעשו לנו כאן וזה בדיוק מה שהתכוונו לעשות בצפון.
    שב בשקט עדיף לא זכור לי שאתה או מי מילדייך תורמים משהו לצבא .שב בצד ותראה איך הגדולים מנהלים את המדינה.
    הבטחת לעזוב את המדינה של העם הנבחר הבטחות צריך לקיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן