בשורה מרעננת לתושבי בית שאן: הבריכה הישנה נהרסה ובמקומה נבנית בריכה חדשה חצי-אולימפית, מולטי פונקציונלית עם מבנה מלתחות משודרג.

אחרי שנים רבות בהם הגיעו תושבי העיר למתחם הבריכה הישנה בסמוך לבית המוסיקה, ייהנו תושבי העיר מבריכה חדשה לחלוטין. העבודות להקמתה נמצאות בעיצומן והפתיחה הצפויה היא בקיץ 2023. ראש העיר ז'קי לוי גייס תקציב של כ-12 מיליון ₪ ממשרד השיכון ומפעל הפיס לבניית הבריכה העירונית.  בתחילה תוכנן שדרוג של הבריכה הישנה בהיקף תקציבי קטן יותר אך לוי גייס כאמור תקציב גדול בהרבה לבניית הבריכה.

הבריכה העירונית הוקמה לפני יותר מ-50 שנה ומזה כ-30 שנה הבריכה לא זכתה לשיפוץ. היא נותרה עזובה כמעט לגמרי, עלויות אחזקתה השוטפות נסקו לגבהים ולפני חמש שנים אף לא נפתחה בחודשי הקיץ. בקיץ האחרון הבריכה העירונית המיושנת שוב לא נפתחה לאחר שנמצאו בה ליקויים רבים. לפני מספר חודשים התפרסם מכרז לטובת בניה של בריכה עירונית חדשה ולפני כחודשיים החלו העבודות ע"י חברת י.שומרוני פרויקטים בע"מ שכללו הריסה של כל מתחם הבריכה הישנה והקמה של בריכה ומתחם חדש לגמרי.

מתכנן הבריכה, אבי מדינה, מציין כי מדובר בבריכה חצי אולימפית, מולטי-פונקציונלית המתאימה לכל גיל הכוללת איזור לילדים וספסל ג'קוזי להורים, עם בריכת פעוטות, הצללה של שטחים נרחבים, אמפי מדושא קטן המביט אל המתחם ומתאים למופעים קטנים, מדשאות ופינות ישיבה, מקלחונים, ריצוף חדש, מבנה מלתחות משודרג, מרחב מוגן, קפיטריה מודרנית לשירות התושבים, גידור ותאורה חדשה ומודרנית שתאפשר גם אירועים ליליים. חדר המכונות המיושן שעלויות האחזקה והתיקון שלו בבריכה הישנה היו גבוהות יוחלף בחדר מכונות חדש עם מערכות סינון חדשניות.

ראש העיר ז'קי לוי אמר השבוע: "הגיעה העת לאחר שנים רבות שתושבי בית שאן ייהנו מבריכת שחיה ברמה גבוהה. בנוסף, אנו פועלים כדי להעניק לתושבים להטבה מיוחדת גם בשנה הקרובה עם כניסה חופשית לגן השלושה. נמשיך לתת מענה לצרכי התושבים בתחום תרבות הפנאי, כולל שדרוג מגרשי הספורט, הגנים הציבוריים ושבילי אופניים ברחבי העיר וכעת כאמור, הבריכה העירונית".

קרדיט צילום: הדמיה: אבי מדינה - תכנון בריכות שחייה ומתקני ספורט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן