כתבה מאת אושרי ויצמן

התקיים היום טקס קבלת רכב כיבוי ומוכנות להפעלה מבצעית של יחידת המתנדבים דבוריה במעמד חגיגי ומכובד בנוכחות ראש המועצה מר זוהיר יוספייה, נציב הכבאות רב טפסר אייל כספי, מפקד מחוז צפון טפסר ניזאר פארס, מפקד תחנת הכיבוי טבריה טפסר משנה בוריס אייזנברג, מטה תחנת טבריה, מתנדבים, נציגי משטרת ישראל ונציגות מכובדת של הישוב.

ראש המועצה בירך על היוזמה והודה לרשות הארצית לכבאות והצלה ולנציב העומד בראשה על כך שהכשירה את יחידת המתנדבים ובחרה להציב את רכב הכיבוי בדבוריה, כמו כן ציין מר זוהיר שהמועצה רכשה גלאי עשן להתקנה בבתי התושבים בשיתוף עם לוחמי האש והמתנדבים ובנוסף מוכנה להקצות שטח להקמת תחנת כיבוי של הרשות הארצית בכפר. בסיום דבריו, ראש המועצה קרא לתושבים להגיע להתנדב ולהתגייס לרשות הארצית לכבאות והצלה במגוון התפקידים האפשריים.

נציב הכבאות בירך על המוטיבציה הגבוה, נכונותם ומחוייבותם של תושבי דבוריה להתנדב ולהיות חלק ממערך המתנדבים ברשות הארצית לכבאות והצלה לישראל והדגיש את החשיבות הרבה בשיפור המענה המבצעי והערך המוסף של פתיחת יחידת המתנדבים בישוב עם יכולות כיבוי ובזמינות גבוהה.

בהזדמנות זו, מפקד התחנה מבקש להודות לקזל סולטן אחראי מתנדבים תחנתי, שמוליק אחיטוב ואמנון ג׳רבי על הסיוע המשמעותי בהקמה והכשרת יחידת המתנדבים דבוריה.

 

קרדיט צילום: כבאות והצלה מחוז צפון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן