מאת אושרי ויצמן

אביב הגיע פסח בא! באיגוד ערים כינרת מזמינים להגיע במהלך חול המועד פסח לאגם הלאומי, ליהנות מסיורים מודרכים ללא תשלום ב'שביל סובב כינרת', עם פריחות האביב, תצפיות עוצרות נשימה ואתרים היסטוריים.

יום ראשון 9.4.2023 י"ח ניסן תשפ"ג (ג' חוה"מ) – שקיעה, גונג'ל ונוף

נתחיל את הסיור בבית גבריאל, ונצא משם עם אוטובוס למטעי הבננות של קיבוץ מעגן. נתחיל בצעידה על שביל סובב כינרת בג'ונגל הישראלי ונראה תצפיות נוף קסומות על הכינרת. נעבור בשולי קיבוץ מעגן ובשביל המקסים במכללה האקדמית כינרת, ונסיים בבית גבריאל לקראת השקיעה, שם יוכל מי שירצה, לקנח את הטיול עם שתייה חמה ב'קפה תרבות' במתחם בית גבריאל המשקיף על הכינרת.

מפגש: בשעה 16:00 בחניית בית גבריאל. אורך המסלול: 2.5 ק"מ. משך הסיור: כשעתיים וחצי. דרגת קושי: בינוני.

יום שני 10.4.2023 י"ט ניסן תשפ"ג (ד' חוה"מ) – טבע, נוף, אדם בסובב כינרת

את הסיור נתחיל בבית יגאל אלון, ונצא משם עם אוטובוס לנחל עמוד. נלך בטיילת נחל עמוד, נחצה את הנחל ונמשיך בשביל בנופיה הקסומים של הכינרת. נבקר בקברו של יגאל אלון בית העלמין של קיבוץ גינוסר, שם נשמע על סיפור חייו, ונצעד עד בית יגאל אלון, שם תתקיימנה פעילויות נוספות של אקו כינרת ובית יגאל אלון. מפגש: 10:00 בחניית בית יגאל אלון. אורך המסלול: כ-2.5 ק"מ. משך הסיור: כשעתיים. דרגת קושי: קל, עם ירידה קטנה מגדת נחל עמוד לתוך הנחל.

יש להגיע לסיורים בזמן! מספר המקומות בכל סיור מוגבל ויש להירשם מראש. לכל הסיורים יש להגיע עם נעלי הליכה סגורות (מתאימות גם להליכה במים), כובע ומים. הסיורים מתאימים למשפחות וילדים (ללא עגלות תינוקות) וכוללים הסעה חינם לתחילת המסלולים. יתכנו שינוים. יש להתעדכן לפני.

להרשמה לסיורים בשביל סובב כינרת באתר: http://kineret.org.il

 

 

 

 

 

קרדיט צילום: צילום אושרי ויצמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן