את צחי אליהו, נשוי + 4 בן 43 חלקכם אולי מכירים, מהפעילות הברוכה שלו לחלוקה של אוכל וממתקים לחיילי צה"ל הפעם תקבלו הצצה לאג'נדה הפוליטית שלו ולחזון שלו בדרך לכהן כחבר כנסת מן המניין.

אליהו לקח בשנים האחרונות את הנושא החברתי שלו והחל להשפיע ברשתות החברתיות. את פרשיית אלאור עזריה ליווה עוד בראשיתה והיה הקול המשמעותי שתמך בו עוד כשראשי הצבא התנערו ממנו.

אליהו ידוע בכך שכותב בחשבון הפייסבוק שלו על חיילים שהורגים מחבלים שהם מוזמנים לבוא לחופשה חינם בצימרים שלו.

לא מזמן אירח אליהו ורעייתו את חיילי חטיבת כפיר שרצו לצאת לחופשה ולא היה להם כסף כדי לצאת. הוא הזמין אותם לצימרים המפנקים שלו במושב עין יעקב ופינק את הלוחמים כמו שרק הוא יודע.

כשהלחימה בעזה והטילים שוגרו לעבר תושבי הדרום והעוטף אליהו אירח משפחות רבות בצימרים שלו בחינם, " תושבי הדרום הם העורף וההגנה שלנו ואנחנו נשמור עליהם" כך אמר.

אליהו נכנס לקלחת הפוליטית כאשר קיבל את ברכת הדרך מיו"ר עוצמה יהודית השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ווהתמודד ברשימת סיעת 'עוצמה יהודית' לכנסת האחרונה כנציג הגליל במפלגה ומוקם במקום ה – 17 המשותף יחד עם סיעת "הציונות הדתית".

אליהו יכול להיבחר בכל רגע לכנסת בעקבות צירופו של ח"כ צבי סוכות לכנסת הוא הבא בתור ברשימה ומחכה לצירופו לכנסת כחבר כנסת נורווגי.

בעוצמה יהודית מאוד רוצים לראות את אליהו בתוך הכנסת ובכך להגדיל את מספר חברי הכנסת מטעמם, דבר שיקנה להם פנייה לקהלים רבים ומגוונים נוספים.

בשיחה עם אליהו שערכנו מסתבר שהוא עושה את דרכו לפנק עוד חיילי צה"ל שנמצאים בגבול לבנון. הוא אומר לנו:"בשבועות האחרונים האזור מתוח הלוחמים דרוכים ואף נשארים בשטח שעות וימים רבים, זה המעט שאנחנו יכולים להחזיר להם על השמירה על חיינו".

אליהו מתכוון לפעול בכנסת למען החקלאים והעסקים הקטנים. תופעת הפרוטקשיין מדירה שינה מעיניו והוא רוצה לקדם את הנושא החשוב הזה יחד עם יו"ר המפלגה איתמר בן גביר וחבריו לסיעת עוצמה יהודית.

אליהו כנציג הגליל מתכוון לשים את הגליל במרכז סדר עדיפות הלאומי, דאגה לכבישים, תאורה, התיישבות דברים שהם מינמליים באזור המרכז זוכים להזנחה בפריפריה ובגליל ואת זה אני ארצה לשנות ולקדם.

 

 

 

קרדיט צילום: פרטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן