ממשיכים להתכונן לשעת חירום: כ-20 מתושבי בית שאן השתתפו בשבוע שעבר בקורס צוותי סע"ר (סיוע עצמאי ראשוני) באתרי הרס כתוצאה מרעידת אדמה. הקורס נפתח ביוזמת והובלת מחלקת הביטחון של העירייה ופיקוד העורף וזכה להיענות גבוהה.

קב"ט העיר משה יהודאי ציין כי משתתפי הקורס זכו במשך 3 ימים רצופים להכשרה מקצועית, מעשית ותיאורטית, שהתמקדה בחילוץ ממבנים והריסות, כיבוי אש, עזרה ראשונה ועוד.

נציין כי לאחר שבחודש פברואר האחרון התקיים קורס דומה בהשתתפות גברים ונשים מהעיר הגיעו פניות רבות לקיים הכשרה מתאימה לתושבים מהמגזר החרדי והקורס הנוכחי התקיים במתכונת כזו.

מנכ"ל העירייה, נתנאל בדוס, פגש את משתתפי הקורס ביום השלישי של ההכשרה המעשית בשטח: "אני רואה בהשתתפות של תושבים מהמגזר החרדי כשליחות עליונה. שלא נדע, אבל רעידת אדמה לא תבחין בין אף אדם ולא משנה מה המוצא שלו והשקפת עולמו. אני רוצה שלאחר סיום הקורס אתם תהיו השגרירים שלנו בקהילה כדי שאחריכם יגיעו עוד מאות תושבים להכשרות הבאות שנקיים לצוותי סע"ר".

"פגשתי אנשים אכפתיים ומחויבים שפעילים לכל אורך השנה בקהילה והתנדבות במסגרות שונות. שלא נזדקק, אבל אני בטוח שבשעת חירום נפגוש אותם ראשונים להתייצב למשימות", אמר קב"ט העיר יהודאי. הוא הוסיף כי בחודשים הקרובים ייפתח קורס צוותי סע"ר נוסף שיהיה פתוח לכלל הציבור בשיתוף פעולה עם פיקוד העורף. לפרטים נוספים והצטרפות לרשימות לקורס הבא ניתן ליצור עמו קשר בטל' 050-3655440.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן