אחרי שנים ארוכות שמועדון הכדורגל מכבי חיפה פעל בנהלל, השנה הסתיימה ההתקשרות בין הצדדים ובעמק יזרעאל רשמו את המועדון תחת השם נהלל-עמק יזרעאל.

היסטוריה בעמק: לראשונה נרשם מועדון כדורגל בהתאחדות לכדורגל תחת השם עמק יזרעאל-נהלל. תחת המועדון החדש שפעל שנים ארוכות תחת מועדון הכדורגל מכבי חיפה והשותפות הופסקה בהחלטה משותפת של המועצה, ויצו ומכבי חיפה, נרשמו לא פחות מ- 18 קבוצות בהן משחקים 500 ילדים מיישובי העמק. במועדון הצעיר הביעו סיפוק מהמספרים ואמרו כי רק לשם השוואה במחלקת הנוער המפוארת של עמק יזרעאל בכדורסל משחקים כ-1000 ילדים וזאת המטרה של מועדון הכדורגל אותו ינהלו ויובילו כוכבי הענק רן בן שמעון ואורי גרופר ולצדם יעבדו מאמנים ומדריכים בעלי תעודות מקצועיות של ההתאחדות לכדורגל. המשחק הראשון וההיסטורי של המועדון עתיד להפגיש את עמק יזרעאל-נהלל מול מקבליהם ממועדון הפועל נס ציונה.

בתוך כך, בקרוב תשודרג מערכת התאורה של מגרש הכדורגל בנהלל, שהינו היחיד בעמק, במערכת תאורה חדשה המותאמת להנחיות ההתאחדות לכדורגל בעלות של כרבע מיליון שקלים. השבוע, ביקר באימון סגן ראש המועצה והמעומד לראשות המועצה שי יזרעאלי שיאחל הצלחה לראשי המועדון החדש, מאמניו ושחקניו הצעירים.

שי יזרעאלי אמר לאחר המפגש: ״ראש המועצה אייל בצר מקדם את הספורט בעמק במגוון תחומים, קבוצתיים ואישיים. כיוון שישנה דרישה מצד ההורים בעמק, ראש המועצה קשוב ומקדם גם את הכדורגל, הסרנו מספר חסמים ואפשר לברך על המוגמר. כמו כן אנו בוחנים בימים אלה. הקמת איצטדיון כדורגל נוסף ברחבי העמק"

בתמונה: סגן ראש המועצה שי יזרעאלי עם המנהלים המקצועיים רן בן שמעון, אורי גרופר ועידו שטראוס במגרש בנהלל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן