אישה כבת 30 נפצעה הבוקר (ראשון) באורח אנוש מירי בדירה באשדוד. על פי עדי ראייה, גבר הלבוש במדי חייל נכנס לדירה ברחוב ג'ו עמר בעיר ופתח לעברה באש, ופצע גם את בן זוגה באורח בינוני ואישה נוספת באורח קל. צוותי מד"א מבצעים החייאה באישה ומעניקים טיפול רפואי לפצועים הנוספים. המשטרה פתחה בחקירה ועורכת סריקות אחר היורה – שאקדחו נמצא. הפצועים אינם מוכרים למשטרה.

פרמדיק של מד"א שהגיע לזירה העיד: "כשהגענו למקום ראינו את האישה שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פציעות חודרות בגופה. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה תוך כדי פינוי לבית החולים שם נקבע מותה. גבר כבן 38 וצעירה כבת 20 שכבו סמוך, כשהם בהכרה וסובלים מפציעות חודרות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותם לטיפול נמרץ כשמצבו של הגבר בינוני והצעירה קל".

היעד לחיסול היה עבריין מרמלה שעבר לאחרונה להתגורר באשדוד, בתו של העבריין, חיילת צה"ל שנכחה גם היא במקום, ניסתה לירות לעבר החשוד אך ככל הנראה לא פגעה בו. היא נפצעה באורח קל. הדירה בה התרחש האירוע נמצאת בבניין בו מתגורר ראש העיר, יחיאל לסרי.

עדי קוכמן, אחד השכנים בבניין בו התבצע הרצח סיפר על רגעי האימה. "הייתי בדרך לשדה התעופה ושמעתי אזעקת אש. עליתי לבית ואשתי אמרה שהיו יריות, ואני חשבתי שאלה נפצים, בגלל פורים, אבל אז ראיתי אמבולנסים מגיעים. ירדתי לדירה בקומה 8, ניסיתי לפתוח את הדלת אבל לא נתנו לנו להיכנס. זו זירה ממש רצינית, כל הקומה הייתה מפוצצת בכדורים וסימני דם", אמר.

קרדיט צילום: איחוד הצלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן