הזייה: שוכרי עוואדה סגן ראש עיריית נוף הגליל קורא לציבור הערבי לצאת להפגין נגד ״רצח העם בעזה״ ונגד הכיבוש הישראלי!

בפוסט שפירסם שוכרי בעמוד הפייסבוק שלו הוא מעלה הזמנה להפגנה שנכתב בה: "אנו מפנים את תשומת לבנו לעיר נצרת, שם היא מתכוננת לקבל את הפגנת המאבק הקטארית ב-1 במאי המתוכננת להתקיים בשבת, 27 באפריל, 2024, החל מרחוב תאופיק זיאד ומגיעה לכיכר אל עין ההזמנה של הקומוניסט המפלגה, החזית והנוער הקומוניסטי להשתתף בהפגנה זו מגיעות כקריאה לעמוד יחד מול חוסר הצדק והבנייה היא ברית המפגישה את הכוחות השונים הנאבקים להתמודדות עם דיכוי, כיבוש ופשיזם.

עוד נכתב במודעה: "לאור מלחמת רצח העם בעזה והנסיבות הקשות והאתגרים הגדולים העומדים בפני עמנו, השתתפות בהפגנה זו הכרחית. זוהי הזדמנות לבטא את הדחייה הקטגורית שלנו לאי צדק ולעריצות, ולאשר את זכותנו לחירות, לכבוד ולצדק יחי ה-1 במאי, יחי המאבקים המפגישים את עמנו בזירות החופש, תוך שימת דגש על כך. אי אפשר לרסן את הרצון העממי. קול האמת יישאר חזק עד שיושג צדק לכל עמנו".

פעילים ימניים מנוף הגליל מביעים זעם רב על דבריו של שוכרי ואומרים: "זה לא פעם ראשונה ששוכרי מביעה תמיכה בהפגנות נגד חיילי צה"ל ומדינת ישראל אסור שהוא ימשיך יום אחד בתפקיד אנו נגיש נגדו תלונה במשטרה בחשד להמרדה ופגיעה במדינה. אסור לו לכהן יום אחד בתפקיד ציבורי במדינת ישראל".

קרדיט צילום: רשתות חברתיות

תגובה אחת

  1. חייב להודות כשאני מביט בראש העיר המנוול ….יש בי כעס שמאפשרים לנבל הזה לגרום להסתה ורצח מעצם הניסיון בהפגנה לגרום להתלהמות של ראש עיר בישראל ותחת שלטון יחד עם אלפים שאין ספק יהפכו כל דבר שקרוב ליהודים .ואני פונה פה בקריאה לכל הגופים הרלוונטים לעצור ולבטל לאלתר את ההפגנה שבעצם היר מקור רע ומליטנטי גסה ודורסת.אין ספקות במהלך הלכאורה של ראש העיר בנצרת להפוך את המקום לתהלוכה שמאלנית גרידא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן