הפנים היפות של קריית שמונה: הרב והמפקד שנבחר למצטיין עצמאות של משמר הגבול!

הרב מאיר אוחנה (נולד והתחנך בקריית שמונה) חובש שני כובעים מאוד חשובים בחייו ובזמן המלחמה – את כובע הרב של כפר יובל, ואת כובע מפקד גזרת גליל עליון במג"ב.

הרב מאיר הוקפץ מה-7.10 ומאז משרת במג"ב כמפקד בגזרת הגליל העליון, ובזמנו הפנוי מסייע כרב למעט התושבים שנשארו בכפר יובל, בקשר רציף עם כיתת הכוננות של קריית שמונה.

השבוע, במעמד מאוד מרגש של טקס למצטייני עצמאות של משמרד הגבול, הרב מאיר קיבל העלאה לדרגה בכירה ביותר – סגן ניצב 👏🏅

ביקשנו ממאיר לספר בכמה מילים על התחושות מהטקס: "מאוד מתרגש שהמערכת מתגמלת ומוקירה את הפעילות שלנו. כיתות הכוננות בנויה מפסיפס של אנשים שונים ומגוונים בחברה הישראלית, טובי בניה ובנותיה. מתרגש לא רק עבורי אלא גם עבור קריית שמונה, כבן העיר שנולד וגדל לתוך המלחמות והקטיושות. אנחנו משפחה של גולני, אני שירתי בגולני, וילדיי משרתים בגולני במשמר הגבול ובמשטרת ישראל. זאת זכות עברונו לתרום ולהתנדב עבור המדינה. זכות לעמוד בהצטיינות בשם העיר ולהגן על הבית.

ועוד הוסיף מילות חיזוק ותקווה לתושבי קריית שמונה: "אני מחזק את כל תושבי קריית שמונה. כולם גיבורים. אף מלחמה לא תשבור אותנו אנחנו למודי קרבות ומלחמות מששת הימים, עוד נחזור הביתה בגדול בתחושה של ביטחון. אני מקדיש את הדרגה וההצטיינות בהצדעה לכל תושבי קריית שמונה הגיבורים. אני מברך את כל הלוחמים והלוחמות השוטרים והשוטרות בני העיר שעושים חיל בעיר ומחוצה לה, שולח איחולי בריאות והחלמה לכל הפצועים וכמובן משתתף בצערם של כל המשפחות השכולות, במיוחד לרגל יום הזיכרון. לא נשכח את הלוחמים והלוחמות שלנו, לפי הרוח והצוואה שלהם אנחנו ממשיכים."

חבר מועצת העיר והמועמד לראשות העיר אלי זפרני: "אנחנו גאים ברב מאיר היקר על מסירתו למען עם ישראל, הוא איש ראוי וערכי עם לב ענק שפועל במסירות נפש אין ראוי ממנו לדרגה זו גאווה לקריית שמונה כולה".

 

קרדיט צילום: דוברות העירייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן