הקרן לידידות הציבה הבוקר 9 מיגוניות חדשות בטבריה ולמעשה הכפילה את מספרן במרחבים הציבוריים ברחבי העיר.

הצבת המיגוניות החדשות היא חלק ממאמץ מתמשך ושגרתי של הקרן לידידות בתיאום עם פיקוד העורף, למיגון המרחב הציבורי האזרחי בכל רחבי הארץ.

המיגוניות הוצבו בהתאם לפערי המיגון שהציג פיקוד העורף ובאישורם, בעיקר בשכונות בהן אין ממ"דים בבתים או במקומות ציבוריים כמו מרכז מסחרי וכדומה. מדובר במיגוניות הראשונות מזה מספר שנים שהקרן לידידות מציבה בצפון הארץ, לאחר שבשנים האחרונות התמקדה בהצבת מיגוניות בעוטף עזה ובדרום.

ראש עיריית טבריה בפועל בועז יוסף: "אני מודה לקרן לידידות על תרומתה להעלאת הביטחון של תושבי העיר טבריה והמבקרים בה. הצבת 9 המיגוניות ברחבי העיר תגביר את תחושת הביטחון של כולנו, שבאירוע חירום יהיה לכולנו מענה רחב יותר של אמצעי מיגון. טבריה היא עיר שפוקדים אותו מאות אלפי מטיילים בשנה וחשוב שלמרחבים הציבוריים יהיה בזמן חירום את המענה עבור העוברים ושבים".

נשיאת הקרן לידידות יעל אקשטיין: "חיזוק מערך ההגנה של העורף בישראל בשעת חירום הוא אחת מהמטרות המרכזיות של הקרן לידידות. אנו שמחים לתרום את חלקנו בהגנה על אזרחיות ואזרחי ישראל ולסייע לכוחות הביטחון ביצירת מענה הולם במצב חרום עבור אנשים שנמצאים מחוץ למקום סגור ולא בסמוך למרחב מוגן. אנו מודים לתורמים אוהבי ישראל מכל העולם שתרומתם מסייעת לנו להציע פתרון זה".

מנהל תחום החירום והביטחון בקרן לידידות סא"ל במיל' ספואן מריח: "המטרה שלנו היא לסייע בצמצום פערי מיגון ברחבי הארץ למינימום האפשרי. הצבת המיגוניות החדשות בעיר טבריה נעשתה באופן מחושב ובתיאום עם גורמי המקצוע בפיקוד העורף במטרה לספק מענה לכל אירוע עתידי, בתקווה שלא יהיה צורך".

הצבת המיגוניות החדשות בצפון היא חלק ממאמץ מתמשך ושגרתי של הקרן בתיאום עם פיקוד העורף למיגון המרחב הציבורי האזרחי. במסגרת המאמץ, שאינו תלוי בהערכות מצב ספציפיות או התרעות משתנות, הציבה הקרן לידידות בשנים האחרונות מעל 300 מיגוניות במקומות שונים בישראל בעלות של מעל מיליון דולר. הצבת המיגוניות מצטרפת לפעילות הקרן בתחומי החרום והביטחון, במסגרתן השקיעה בשנים האחרונות מעל 30 מיליון דולר.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן