יו"ר עוצמה יהודית השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר  מתכוון  להגיש בתחילת השבוע הבא לכנסת חוק לנקיטת סנקציות כלפי קבוצת ספורט שאוהדיה יבזו את ההמנון הלאומי "התקווה".

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, החליט על הגשת הצעת החוק, בעקבות ביזוי ההמנון על ידי חלק מאוהדי בני סכנין במספר משחקים בתקופה האחרונה.

בהצעת החוק יבקשו לנקוט את הצעדים הבאים כלפי קבוצה שאוהדיה יבזו את ההמנון הלאומי: הספקת פעילות של הקבוצה לתקופה ממושכת, שלילת תקציבים מהמדינה, הטלת קנסות כבדים על הקבוצה, סגירת האצטדיון הביתי של הקבוצה לתקופה ארוכה, הטלת משחקי רדיוס על הקבוצה, ⁠מניעה משחקני הקבוצה להיכלל בסגל נבחרת ישראל.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, אמר: "ביזוי ההמנון והמדינה פעם אחר פעם על ידי חלק מאוהדי קבוצת בני סכנין, כפי שראינו אמש, אינו מתקבל על הדעת. סכנין כבר מזמן היו צריכים לעוף לליגה של סוריה על תמיכה והסתה בטרור”.

“הצעת החוק שנגיש תוכל לשים סוף למראות שחוזרים ונשנים. עם אכיפה וחוקים שנעביר בכנסת נוכל למגר לחלוטין את התועבה ההזויה הזו שאוהדים בישראל תומכים באויב. הדגל וההמנון הם מקור גאוותנו, אסור לאפשר פגיעה בהם", הוסיף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן