שגרירת ארה"ב באו"ם לשעבר הגב' ניקי היילי מרחבת הכותל המערבי עם סיום ביקורה בישראל: "זה ברכה להיות כאן שוב בכותל המערבי, אני אף פעם לא רוצה לעזוב את ישראל בלי לבקר כאן, הכותל המערבי בשבילינו זה מקום של אמונה ותפילה, אלוקים יברך את ישראל, אלוקים יברך את האמת, ואנחנו נמשיך להילחם!"

——–

במסגרת ביקור הסולידריות שלה בישראל, הגיעה שגרירת ארה"ב באו"ם לשעבר הגב' ניקי היילי יחד עם בעלה ובנה, ושגריר ישראל באו"ם לשעבר ח"כ דני דנון לביקור בכותל המערבי.

את פניה קיבלו רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א ומנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי מר מרדכי (סולי) אליאב, אשר הסבירו לה על חשיבות המקום הקדוש, וכיסופי העם היהודי אליה לאורך הדורות. והודו לה על תמיכתה החמה בעם היהודי ובמדינת ישראל.

במהלך הביקור, הגב' היילי נשאה תפילה חרישית לצד אבני הכותל, הדליקה נר נשמה לזכרם של הנרצחים והנופלים הי"ד במלחמת 'חרבות ברזל'. ועם סיום הביקור סיירה בחפירות החדשות במנהרות הכותל, ובמיצג האורקולי החדש 'שער השמיים' בכותל המערבי שנפתח לאחרונה לציבור, ובו המבקרים נחשפים לסודו של הכותל המערבי ופותח צוהר להיסטוריה של העם היהודי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן