תפיסת נשקו של חבר הכנסת לשעבר אביר קארה בצו הטרדה מאיימת • בלעדי

בהחלטה חריגה, הורה שופט בית משפט השלום בראשון לציון למשטרת ישראל ולצה"ל לתפוס את נשקו, ככל ויש, של חבר הכנסת לשעבר, אביר קארה, בעקבות צו הטרדה מאיימת שהוגש נגדו על ידי עורך דין ישראלי, תושב ראשון לציון

 

הרקע למתן הצו נגד אביר קארה

הצו הוגש עקב תלונות שהוגשו נגד קארה, בטענה כי הוא מאיים על עורך הדין ובני משפחתו, יוזם הפגנות נגדם, ומטריד אותם באופן עקבי. השופט השתכנע בדבר מסוכנותו של קארה, והורה על מתן הצו במעמד צד אחד בלבד.

 

החלטת בית המשפט נגד אביר קארה

 

הגבלות שהוטלו על אביר קארה בצו הטרדה מאיימת

הצו שהוצא מכיל מספר הגבלות משמעותיות:

1. איסור על קארה להתקרב לביתו ולמשרדו של עורך הדין.

2. איסור על ייזום הפגנות או קריאה להפגנות נגד עורך הדין על ידי קארה או מי מטעמו

3. איסור על יצירת קשר עם עורך הדין בכל צורה שהיא, ישירה או עקיפה.

4. איסור על הטרדת עורך הדין ובני משפחתו. בנוסף, השופט הורה למשטרת ישראל ולצה"ל להחרים את נשקו של קארה ככל שקיים.

 

תקדים משפטי: מתן צו הטרדה מאיימת בצורה כזו הוא נדיר במיוחד, אך זהו אינו הצו הראשון שניתן נגד מר קארה. בעברו של אביר קארה ישנה הרשעה בנוסף לכתב אישום בגין הצבעה כפולה, מה שמוסיף למשמעות ההחלטה האחרונה.

זהו אינו הצו הראשון בגין הטרדה מאיימת שניתן נגד אביר קארה, מחיפוש במרשתת ניתן למצוא צו דומה שניתן נגדו בגין טענה להטרדות ואיומים נגד אשה, עורכת דין במקצועה, יעל הראל, מקריית אונו שהייתה בהריון בסיכון. נט המשפט, תיק מס' 60484-11-23

 

תביעות לשון הרע נוספות נגד אביר קארה

נגד קארה מתנהלות מספר תביעות לשון הרע בסך העולה על 3 מיליון ש"ח.

את התביעות הגישו עו"ד גד ליבמן וכן עו"ד אוהד שמילוביץ.

בעבר קארה נתבע ע״י פעיל הליכוד רמי בן יהודה בגין טענה ללשון הרע, וגם כעת מתנהלת תביעה נוספת נגד קארה ורעייתו (נט המשפט)

אם בעניין נשק עסקינן, נזכיר את האירוע בו אביו של אביר, יגאל קארה אמר לאדם שהפגין מול ביתו: "תיזהר אני חמוש, אני יירה בך"

 

עידכון: מספר ימים לאחר כתבה זו, הוגשה בקשה נוספת בבית המשפט בהרצליה נגד קארה בגין איומים והטרדות נגד עורך דין נוסף מראש העין.

גם שם, בית המשפט קיבל את בקשת עורך הדין ועל אף עירעור של אביר קארה, בית המשפט דחה את העירעור והצו נותר על כנו אך עם שינויים קלים.

 

תגובת אביר קארה

אביר קארה מסר בתגובה: "עורכי הדין שולחים לכל מערכת אפשרית במטרה להכפיש אותי את הדברים האלו".

 

תביעת ענק נגד אביר קארה בסך 2.6 מיליון שקל 

26 Responses

  1. כל הכבוד לשופט. ההתנהגות שלו עוד תוביל כאן לרצח של עורך דין.

  2. למה זה מפתיע מישהו? שכחתם את כל הפרסומים שלו והאיומים מהעבר? פושטק שמצא את עצמו בטעות בכנסת וחזר מהר מאוד למקומות אליהם הוא שייך.

  3. איש מסוכן שמאגד מסביבו נוכלים מהשוק האפור ובעלי עסקים קטנים שמשמשים "אידיוטים שימושיים".
    פשוט מפיה של מי שצועק חזק יותר.

  4. בקרוב גם כמה תלונות למשטרה בגין הטרדת עד ומפה לכלא ל3 שנים..

  5. אני מתבייש בך אביר קארה! בושה בושה בושה בושה ועדות פעם בושה!!!!!

    1. פשוט כתבה מביישת שנותנת יד לכל העורכי דין שסוחטים בעלי נכסים במליוני שקלים לאחר שמצאו פרצה בחוק וכך הורסים לאנשים טובים את החיים לאנשים שמשלמים מיסים משרתים בצבא , פשוט בושה שהאתר הזה נותן לזה יד ומנסה לצייר את אביר כעבריין במקום להעריך את המאבק שלו לטובת העצמאים והאנשים החלשים שנפלו לסחיטה , תראו את הכתבות שיצאו שבוע שעבר בערוץ 13 על מנת להבין את חומרת המצב .
      עצוב לראות את כל התגובות כאן שמחזקות את אותם עורכי דין להמשיך ולהרוס חיים לאנשים אןצזה היה קורה למישהו מהמשפחה שלכם אני לא חושב שהתגובות היו כאלה .

      1. מה הקשר? קארה הוא עבריין מורשע ויש נגדו כתב אישום. הוא היה שותף ךממשלת הביזה עם מנסור עבאס.
        קארה כל חייו זה רצף של איומים והפחדות
        כל חייו זה שקר על בעלי עסקים.
        זו דעתי מנקודת מבטי

  6. הנשק של עו"ד הנבלות שמנצלים פרצות בחוק מטומטם מזיג ופוגע אלפי מונים מנשק של אביר לו היה לו
    מגיע לעו"ד תביעת דיבה ודרישה לשלילת רשיון על שקרים לבית המשפט לכאורה
    מערכת משפט רקובה? נחכה ונראה…

    1. אביר לא הצליח להוריד את הכתבה אז שלח את חבורת האפסים שאיתו להגיב נגד הכתבה. תזכרו דבר פשוט – אביר עבריין מורשע ואת זה שום דבר לא ישנה

  7. וואו אני בהלם ממנו עד לאן נבחרי הציבור שלנו יגיעו? למה בוחרים רק את האנשים הכי רדודים שיש? מגיע לנו יותר מזה! מאחלת לו שכף רגלו לא תדרוך בכנסת ישראל יותר לעולם זאת התנהגות שאי אפשר לקבל בשום פנים ואופן

  8. לאן הגענו????????? שאלוהים יעזור לנו וייתן אחדות לעם ישראל (ועל הדרך גם ישלח לנו נציגים נורמלים לכנסת)

  9. המטרה מקדשת את האמצעים- גם אם זה ע"ח אותם פראיירים שלא מבינים שהחשבון בסוף יוגש להם על מגש של כסף. אביריון אלים ועבריין מנסה את מזלו שוב בפוליטיקה, ומגייס לכך תרומות לעצמו ולקידומו (נכון להיום 154,827 ש"ח) מבעלי עסקים שנתבעים על הפרות חוק שביצעו לכאורה. בכך לא רק שמנסה לעשות סיבוב על גבי החלשים לצרכי תעמולה אישית לצורך ג'וב שלא יועיל באמת לעסקים (להזכירכם, כשהיה בכנסת הצביע נגד דמי אבטלה לעצמאיים- יותר צבוע ועלוב מזה אין!), אלא גם מכשיל אותם ומסכן אותם אף יותר, שכן, אם לתובעים היה רצון כלשהו להגיע להסכמות, אביריון מחבל בתהליכים ויוצר אנטיגוניזם בהתנהגותו האלימה והעבריינית, זו לא הדרך. הסיבוב שמנסה לעשות אביר קארה על על עסקים קטנים ומסכנים מהווה חרב פיפיות על החלק הנכון במאבק- הסדרת עניין הפניה המוקדמת לעסקים קטנים בטרם תוגש תובענה ייצוגית, ובפרט בעניין נגישות. העובדה כי למאבק זה של אביר הצטרפו עוד כמה עוכרי דין שנהנים מהשכ"ט שגובים על ייצוג העסקים המסכנים. להזכירכם, בתובענה ייצוגית העו"ד שמייצג את הקבוצה לא מקבל שכר עד קבלת פס"ד ורק אם נקבע שמגיע לו לפי בימ"ש. לא כך הדבר כשמדובר בעו"ד מייצג נתבעים, שתמיד יגזור לקוחות בשכ"ט של עשרות/מאות אלפי שקלים וישחק את המסכן שמייצג מסכנים, ובינתיים הם היחידים שמרוויחים. אז מי שמקשיב לאביריון, שיקח בחשבון שהוא מגדיל את סיכוייו להפסיד יותר, אחרי הכל, מדובר בתובעים/עו"ד מיומנים שלא רואים ממטר את העו"ד הגרועים שמייצגים את הנתבעים ה"מסכנים". מישהו יודע אם לקחו לו את הנשק כבר? איך בכלל נתנו לו?? טוב נו עם שר שמחלק נשק לכל מי שנושם, לא מתפלא.

  10. קארה רוכב על העסקים הקטנים, כדי לפעול למען הטייקונים בתקווה שיזרקו לו עצם

  11. בריון פופוליסט ואלים. מטריד אנשים פרטיים בביתם. זה מה שקורה שנבחרי ציבור בישראל הם עבריינים מורשעים.

  12. אביר החמוד פרסם כמה פעמים שיהיה דיון על הבקשה של עורכי הדין ושהוא ינצח אותם ואחרי כמה שעות פרסם שיש צו איסור פרסום. מישהו יודע למה הוא ביקש צו איסור פרסום על ההחלטה החדשה? מה היא אומרת? האם יכול להיות שהוא הפסיד ויש שם משהו דרמטי שהוא רוצה להסתיר מהציבור? שווה בדיקה!

  13. אביר לא נשכח איך גנבת אותנו בבחירות לא פלא שגם אחרי שסילקו אותך מהכנסת אתה ממשיך לפעול בצורה דומה אתה בושה לציבור הישראלי

    1. לדאבוני מי שמפרסם כזאת כתבה הוא הבעיה
      לא אביר ולא בנט
      ברור לי שעורכי הדין המוזכרים כאן הם אלה שדאגו לכתבה הנ"ל
      משותף לכולם בצע כסף ו "רק לא ביבי"
      הגיע הזמן לסופן של תביעות יצוגיות מול עסקים קטנים.
      תביעות סרק המועילות אך ורק לכיסם של עורכי הדין הללו . מה הפלא שיעשו הכל בכדי להשחיר את העומד בדרכם….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן