במוקד 100 של משטרה ישראל התקבל דיווח לפני זמן קצר על נהג אוטובוס בתחנה המרכזית בעפולה שביצע סריקות בתא המטען וזיהה אדם ללא רוח חיים שזהותו טרם ידועה.

למקום הוזנקו כוחות משטרה יחד עם חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי שסגרו את הזירה והחלו בחקירת נסיבות המקרה.

ממד"א נמסר: "לפני כשעה התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע, על גבר שנמצא מחוסר הכרה בתוך תא מטען של אוטובוס בעפולה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 40 ללא סימני חיים וקובעים את מותו.

פראמדיק מד"א לידור כהן וחובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א ניר מוסקוביץ סיפרו: "ראינו את האוטובוס בחניון. הגבר שהיה מחוסר הכרה שכב בתוך תא המטען. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו."

ארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית בתגובה לאירוע בתחנת המרכזית בעפולה: ״סריקת אוטובוס היא פעולה חשובה ביותר ועל משרד התחבורה לוודא כי מוקצה לכל נהג באשר הוא זמן לביצוע פעולות חובה טרם תחילת הנסיעה. מקרה זה מתווסף לרשימת הקשיים והאירועים המורכבים איתם מתמודדים הנהגים מידי יום. *מדובר בכדור שלג מתגלגל אשר עלול להוביל לעוד מקרי אלימות קיצוניים בתחבורה הציבורית חלילה. אבטחת האוטובוסים אותם אנו דורשים כבר שנים היא זו שתוכל להציל חיים ולמנוע הישנות מקרים מעין אלה״.

קרדיט צילום: בדלתיים סגורות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן