התוכנית החדשה של צבי יחזקאלי בערוץ i24NEWS: "הערביסטים"

 

צבי יחזקאלי, הכתב והעיתונאי המוכר, מביא את העולם הערבי למסך בתוכנית אקטואליה חדשה שתשודר בכל מוצאי שבת בשעה 21:30 בערוץ החדשות i24NEWS. התוכנית, שתיקרא "הערביסטים", תעניק לצופים הצצה מרתקת ומעמיקה לאירועים שעל סדר היום במזרח התיכון, כפי שהם עולים בשטח, ברשתות החברתיות, ובכותרות העיתונים במדינות ערב, באירופה ובארה"ב.

במרכז התוכנית יעמוד פאנל מומחים המורכב מאנשי שטח מנוסים ודוברי ערבית, אשר יפענחו את המתרחש מתחת לפני השטח ויביאו את נקודת המבט הייחודית שלהם על האירועים. לצד יחזקאלי ישבו חברי פאנל "הערביסטים" ויעניקו לצופים פרשנות מקצועית ומעמיקה בנוגע להתפתחויות בעולם הערבי.

בכל תוכנית יארח יחזקאלי אישיות ערביסטית מוכרת לראיון אחד-על-אחד. במהלך הראיון יעמיקו השניים בסיפורו האישי של המרואיין ובפרספקטיבה הייחודית שהוא מעניק לאירועים. הריאיונות הללו יאפשרו לצופים לקבל תובנות חדשות ומרתקות על העולם הערבי מנקודת מבט פנימית ובלתי מתווכת.

יחזקאלי מדגיש כי אחת מהמסקנות של ה-7 באוקטובר היא ששורש הקונספציה מתחיל בזה שלא מקשיבים למה שאומרים בחמאס ובחיזבאללה ובטוחים שהם מורתעים. "במערב לא מבינים את העולם הערבי," אומר יחזקאלי. "בנינו תוכנית עם אנשים שחיים את המזרח התיכון ומכירים אותו כפי שהמזרח התיכון מכיר את עצמו. זה לא עוד פאנל ימין-שמאל שמדבר על המזרח התיכון עם עין ישראלית, אנחנו ננסה להעניק לצופים הצצה אמיתית למה שקורה ברחוב הערבי."

 

ערוץ החדשות i24NEWS זמין לצפייה ללקוחות HOT על גבי האינטרנט ובאפליקציית i24NEWS באפיק 15, ב- NEXT TV באפיק 15, yes+ באפיק 15, STING+ באפיק 15, פרטנר TV באפיק 22, סלקום TV באפיק 10, ו-FREE TV לצד הערוצים הישראליים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן