חולון דורגה כעיר הכי יציבה פיננסית בישראל בידי Coface Bdi. כך פורסם באתר M12 בסוף השבוע האחרון. מי שנכלל עוד ברשימה הייתה המועצה המקומית פרדס חנה כרכור שדי שמרה על היציבות הכלכלית מהשנה הקודמת, כאשר גם השנה נשארה במקום ה- 18 והמכובד.

הדירוג מבוסס על נתונים מבוקרים עבור כלל הערים והרשויות עבור שנת 2022 שפורסמו עם תום שנת 2023. משמעות הדברים היא שהוא עדיין לא משקף את השפעת המלחמה ותוצאותיה על יציבותן של הרשויות. בחינת החוסן הפיננסי של הרשויות מבוסס על מספר מדדים שמשקפים את יכולת העיריות והמועצות לעמוד בהחזר חובות, ובמקביל נבנה מדד יעילות. כך נכתב בידיעה ב M12

ראשת המועצה לשעבר הגר פרי יגור ל'בדלתים סגורות' "זהו אות כבוד למועצה ואני גאה בהישג הזה!

עוד שיתפה פרי יגור: "עם היבחרי לכהונת ראש המועצה בשנת 2018, פרדס חנה כרכור דורגה במקום ה-36. במשך חמש וחצי שנים הובלתי את הרשות והזנקתי אותה למקום ה-18! זוהי קפיצה אדירה ומרגשת ההכרה בכך.

החכמה היא לא רק לשמור על איזון תקציבי שנתי אלא גם לנהל את ההשקעות העירוניות באופן נכון שיביא לשיפור מתמיד בסל השירותים (עוד אלף ש"ח לתושב), שדרוג התשתיות וייעול השירות. אני בטוחה שהתושבים הרגישו וראו את השיפור ומבקשת להודות לגזברית המועצה ולהנהלת המועצה שפעלה עמי ללא לאות למען התושבים בשנים אלה".

קרדיט צילום: ללא קרדיט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן