חבר הכנסת אלמוג כהן תובע דיבה נגד חבר הכנסת מיקי רוזנטל

חבר הכנסת אלמוג כהן הגיש היום תביעת דיבה בסך 150 אלף שקלים נגד חבר הכנסת לשעבר מיקי רוזנטל. התביעה הוגשה באמצעות עורך דינו, אדיר מזוז, שכבר הגיש יחד עם כהן כמה תביעות דיבה בעבר.

כהן טוען כי רוזנטל פגע בשמו הטוב בעקבות דברים שאמר באולפן הטלוויזיה. לטענתו של כהן, רוזנטל זלזל בפעילותו ובכך שהציגו כמי שאינו ראוי לאמון הציבורי. הדברים נאמרו לאחר שח"כ אלמוג כהן חשף פרשה שלדבריו מוכיחה בגידה בצבא מבפנים.

כהן הסביר כי פעל בעבר כסוכן סמוי והיה נתון לסכנות רבות תוך כדי ביצוע תפקידו. "אין מפעיל בלי מופעל, אין סוכן בלי קצין סוכנים או מפעיל סוכנים, זה לא עובד כך," אמר כהן והוסיף כי פעילותו של החייל מ-"פרשת הבגידה" פגעה בתוכניות מבצעיות מאוד רגישות של הצבא.

מיקי רוזנטל, מצידו, התבטא באולפן 13 אצל רביב דרוקר ואמר כך: "אני רוצה להגיד לך את הדבר הבא, בכנסת יש רופא, רופא, צריך גם פסיכיאטר". בשל כך טוען אלמוג כי הוצאה דיבתו היות והוצג ע״י רוזנטל כאדם הזקוק לטיפול פסיכיאטרי.

התביעה הזו מצטרפת לשורת תביעות דיבה שהגיש כהן בשנים האחרונות, כאשר ברובן הוא טוען כי דברי הביקורת המופנים אליו עולים לכדי פגיעה בשמו הטוב ובכבודו.

כהן מקווה כי תביעה זו תביא לתשומת לב הציבור את חשיבות שמירה על שמו הטוב של אדם, במיוחד כאשר מדובר בדברי ביקורת הנאמרים בפומבי ומגיעים לתודעת הציבור הרחבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן