סיכום נאומו הסוער של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בכנסת: "המשמרת שלי הטובה ביותר"

בנאומו בכנסת, השר בן גביר, יושב ראש מפלגת עוצמה יהודית והשר לביטחון לאומי, התייחס לשורת נושאים מרכזיים הנוגעים לביטחון המדינה והישגיו בתפקיד. הנאום היה נחרץ וביקורתי כלפי הקודמים לו בתפקיד, והתאפיין בדו-שיח חריף עם חברי הכנסת מהאופוזיציה והח"כים הערבים.

תקציבים והישגים בתחום הביטחון

בן גביר פתח את נאומו בהבלטת הישגיו בתחום התקציבי, תוך הדגשת העובדה שהצליח להשיג תקציבים ניכרים למשרד לביטחון לאומי. הוא ציין כי במהלך תקופתו הועברו מיליארדים לטובת המשרד, וכתוצאה מכך הועלו משכורות השוטרים באופן משמעותי, מ-6,000 שקלים ל-10,500 שקלים.

גיוס שוטרים והצטיידות

השר ציין כי במהלך תקופתו גויסו 1,700 שוטרים חדשים, מה שהביא לגידול משמעותי בכוחות המשטרה. בנוסף, הוא הדגיש את חשיבות הצטיידות חירום באמצעי לחימה ואמצעי מיגון אישי, וציין כי משרדו השקיע בכך מיליארד שקלים.

נשק לאזרחים וכיתות כוננות

בן גביר התייחס למדיניות הנשק לאזרחים וטען כי תחת הנהגתו הוצאו 140,000 כלי נשק לאזרחים במהלך חצי שנה. כמו כן, הוא הדגיש את גיוס כיתות הכוננות שהתרחב מ-70 ל-900 כיתות.

השר בן גביר על דוכן המליאה

ביקורת על תפקוד הקודמים

השר היה ביקורתי כלפי תפקוד הקודמים לו בתפקיד, וטען כי במהלך כהונתם לא דאגו לגיוס שוטרים ולא הצליחו להעביר חוקים חשובים בתחום הביטחון. הוא הזכיר את חוק הפרוטקשן וחוק המאבק בכלי נשק, אותם הצליח להעביר בזמן כהונתו.

תנאי המחבלים בבתי הכלא

בעניין תנאי המחבלים בבתי הכלא, בן גביר התייחס לשינויים שהנהיג ולצמצום ההטבות שהוענקו למחבלים. הוא ציין כי בניגוד לעבר, כיום התנאים בבתי הכלא המחבלים הם מצומצמים יותר, בהתאם לחוק.

קריאות הביניים והתנהלות הדיון

נאומו של בן גביר התאפיין בקריאות ביניים רבות מצד חברי הכנסת מהאופוזיציה, מה שהוביל לדו-שיח חריף ולעיתים בלתי נשלט. למרות זאת, השר התעקש להמשיך ולדבר על הישגיו ולבקר את הקודמים לו בתפקיד.

נאומו של השר בן גביר בכנסת היה מלא בהתייחסויות להישגיו כשר לביטחון לאומי, תוך הדגשת השינויים החיוביים שהצליח להוביל בתחומי התקציבים, גיוס השוטרים, והצטיידות החירום. הוא לא חסך בביקורת כלפי הקודמים לו בתפקיד, ועמד על עמדותיו בנוגע לתנאי המחבלים בבתי הכלא. הנאום היה רווי קריאות ביניים ותגובות חריפות, אך השר עמד איתן והמשיך במסריו הברורים והנחרצים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן